Digitaal is de norm

Gemakkelijk aanvragen, mutaties en offertes – kortweg transacties – doen én op een eenvoudige manier documenten en berichten ontvangen: dat is Aplaza. Je kunt hiermee tot wel tien minuten tijdwinst per transactie realiseren. Bovendien beschik je dankzij de koppeling met Aplaza altijd over een foutloze administratie en ontvang je documenten en berichten digitaal direct in het juiste klantdossier in ANVA.

Wat zijn de voordelen voor jou als intermediair?

Met Aplaza hoef je documenten niet langer te scannen, te printen of per post te versturen. Dat scheelt al snel gemiddeld 1330 uur per jaar per intermediair. De service van Aplaza is gericht op het optimaal afhandelen van grote stromen berichten en documenten. Prolongatie- en mutatieberichten, polisdocumenten, brieven en boekingsstukken etc. worden door de aangesloten verzekeraar of serviceprovider klaargezet, waarna je ze met één druk op de knop kunt binnenhalen. Vervolgens worden ook deze documenten en berichten in het ANVA-pakket automatisch gekoppeld aan het juiste klantdossier. Ook transacties die ingevoerd worden op het extranet van een aanbieder worden op dezelfde manier gekoppeld aan het juiste klantdossier in ANVA. Hieronder vind je een korte introductievideo.

Aplaza te gebruiken vanaf extranetten verzekeraars

Aplaza is ook direct te gebruiken vanaf het extranet van aangesloten verzekeraars. Aanvragen, offertes of mutaties die je invoert via een verzekeraarsextranet worden met één druk op de knop automatisch opgenomen in je ANVA-pakket. Op deze manier hoeven gegevens niet langer dubbel te worden ingevoerd. Dit bespaart tijd en kosten en zorgt ervoor dat alle relevante klantgegevens beschikbaar zijn.
Klik hier voor alle aangesloten aanbieders.

Documenten en berichten versturen via Aplaza aan agenten?

Wil je als aanbieder, serviceprovider of volmachtkantoor je agenten ontzorgen door de verzekeringsdocumenten en berichten aan te bieden via Aplaza? Dat kan nu ook met onze nieuwe ANVA Postbus. De documenten en berichten die jij in jouw ANVA software genereert distribueer je via de ANVA Postbus automatisch naar Aplaza. Vandaaruit kunnen zij dit vervolgens eenvoudig via Aplaza in hun eigen pakket verwerken. Lees hier meer over ANVA Postbus

Voordelen van Aplaza

  • Kostenbesparing;
    Je bespaart tot tien minuten per transactie en vijf minuten per digitaal document.
  • Gemak;
    Geen gegevens meer overnemen van het ene systeem naar het andere.
  • Foutloos;
    Gegevens hoeven niet meer handmatig overgenomen te worden. Hierdoor is de kans om fouten te maken een stuk minder.
  • Up-to-date klanteninformatie;
    Gegevens worden direct in het juiste klantdossier geplaatst. Zo blijft jouw klantinformatie te allen tijde up-to-date.
  • Snellere dienstverlening;
    Digitaal werken zorgt ervoor dat je alle relevante informatie direct ter beschikking hebt in jouw softwaresysteem. Daarmee kun je jouw klanten sneller van dienst zijn.

Aanmelden voor Aplaza?

Ga naar de website van Aplaza voor meer informatie of stuur een mail om je aan te melden.

Ook gebruik maken van Aplaza?

Meld je direct aan

Mail Aplaza

info@aplaza.nl

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief