De roadmap in vijf thema’s

ANVA doet haar uiterste best om nieuwe functionaliteiten en verbeteringen uit te brengen binnen de genoemde termijnen van deze roadmap. Het is echter mogelijk dat er van deze roadmap wordt afgeweken. Dat betekent dat er meer ontwikkeld wordt dan dat op deze roadmap vermeld staan maar het kan ook betekenen dat bepaalde functionaliteiten worden uitgesteld. De genoemde functionaliteiten en data zijn daarom onder voorbehoud.

De ANVA roadmap is onderverdeeld in de
hieronder genoemde 5 thema’s.

Gebruikersgemak, continuïteit
en beschikbaarheid

Om ervoor te zorgen dat je altijd toegang hebt tot ANVA Hub en gemakkelijk met ons product kunt werken, zijn we continu bezig het gebruiksgemak, de continuïteit en beschikbaarheid te monitoren en te verbeteren.

Eenvoudig managen
van risico’s

Het hart van ons ANVA Hub platform is de mogelijkheid om risico’s eenvoudig te managen. Hiervoor ontwikkelen wij verschillende mogelijkheden waarmee jij (verzekerings)contracten kunt beheren vanaf de aanvraag tot de financiële verwerking.

Inzicht in bedrijfsvoering

Inzicht in je bedrijfsvoering met betrouwbare informatie is van groot belang voor het maken belangrijke beslissingen. Wij werken aan verschillende oplossingen waardoor jij jouw data met ANVA Hub kunt analyseren en exporteren.

Informatie uitwisseling/
communicatie

ANVA Hub beschikt over verschillende communicatietools die efficiënt en veilig communiceren mogelijk maken. Denk aan oplossingen voor veilige online communicatie, het verzenden en ontvangen van fysieke en digitale post.

Voldoen aan wet-
en regelgeving

Door de verschillende oplossingen van ANVA wordt het mogelijk jouw verzekeringsproces steeds verder te automatiseren. Dit helpt je te voldoen aan de toenemende wet & regelgeving

filter op thema
Roadmap
1e kwartaal 2020
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
ANVA Hub gebruikersinterface optimaliseren

We zorgen ervoor dat je op elk apparaat (met Google Chrome) toegang hebt tot ANVA Hub, zoals je pc, tablet of mobiele telefoon. Hiervoor optimaliseren we de userinterface van ANVA Hub, zodat je intuïtiever en prettiger kunt werken.

oplevering Doorlopend
Informatie uitwisseling/communicatie
Eerste versie ANVA Flow

De branche kent veel gestandaardiseerde processen, waarbij het belangrijk is om stappen in de juiste volgorde te nemen en aan te kunnen tonen welke stappen door wie genomen zijn. Met ANVA Flow kun je je bedrijfsprocessen configureren waardoor je automatisch begeleid wordt in de verschillende stappen van een proces en achteraf zien wie welke stap heeft ondernomen.

Opgeleverd
Eenvoudig managen van risico’s
Uniforme inrichting volmachtketen

Om ervoor te zorgen dat je jouw producten kunt omzetten naar de nieuwe uniforme inrichting, ontwikkelen wij aan de hand van de specificaties van de maatschappijen standaard productschermen in ANVA Backoffice en conversieprogrammatuur, zodat je jouw bestaande portefeuille over kunt zetten. Wij starten met de pilotbranche personenauto.

Opgeleverd
Inzicht in bedrijfsvoering
Overzicht met cumulatierisico

Eind Q1 voegen wij het cumulatieoverzicht toe aan ANVA Analytics. Met dit overzicht kun je de risico’s bepalen in jouw portefeuille op demografische kenmerken zoals provincie, postcode of adres.

Opgeleverd
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Herontwikkelen koppeling Fish en Compliancy

Om in de toekomst over te kunnen stappen van ANVA Backoffice naar Hub, herontwikkelen wij verschillende koppelingen op ons nieuwe platform. In dit kwartaal verplaatsen wij de Fish en Compliancy-koppeling. Je kunt gewoon van de koppeling gebruik blijven maken zoals je gewend bent.

Opgeleverd
Informatie uitwisseling/communicatie
Ondersteuning SKP-BASIS

Wij streven ernaar de communicatie in de keten te optimaliseren en te standaardiseren. Daarom ondersteunen we SKP-BASIS, het nieuwe koppelingsprotocol van SIVI in ANVA Backoffice. Dit protocol regelt en vergemakkelijkt de uitwisseling van gegevens en documenten tussen ketenpartijen in de verzekeringsindustrie.

Opgeleverd
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Inzicht in polisvolumes

Om je verder inzicht te geven in jouw portefeuille, ontwikkelen we een tool waarmee je op elk moment kunt inzien hoeveel polissen je beheert in ANVA.

Opgeleverd
2e kwartaal 2020
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Dashboard klantbeeld ANVA Hub

Met het klantbeeld op ANVA Hub heb je altijd en overal snel inzicht in jouw relatie met je klant. We starten met een dashboard waarin je een aantal basisgegevens kunt terugvinden van jouw relatie wanneer hij contact zoekt. Het wordt daardoor eenvoudiger aanvullende informatie op te vragen en de klant beter van dienst te zijn.

Opgeleverd
Eenvoudig managen van risico’s
Contractoverzicht en detail-weergave in klantbeeld

Met het klantbeeld op ANVA Hub heb je altijd en overal snel inzicht in jouw relatie met je klant. Het huidige contractenoverzicht en de detailpagina van de contracten worden verbeterd waardoor je direct vanuit het klantbeeld naar een geselecteerd contract in ANVA Backoffice kunt gaan. Hierdoor kun je altijd en overal contracten raadplegen vanuit ANVA Hub.

Opgeleverd
Informatie uitwisseling/communicatie
Koppeling met mobiele app van Concapps

We realiseren een koppeling met onze partner Concapps, waarbij we relatie- en contractgegevens ontsluiten en voorzien van authenticatie voor de eindconsument via ANVA Hub. Hierdoor is het mogelijk om de apps van Concapps op een veilige manier te gebruiken en de consument realtime toegang te geven tot zijn relatie- en contractgegevens.

Opgeleverd
Informatie uitwisseling/communicatie
Doorontwikkeling ANVA Flow

Met ANVA Flow kun je je bedrijfsprocessen configureren waardoor je automatisch begeleid wordt in de verschillende stappen van een proces en achteraf zien wie welke stap heeft ondernomen. In Q2 hebben wij een hoop kleine verbeteringen in het gebruik van ANVA Flow doorgevoerd. Ook zijn acties binnen ANVA Flow voorzien van parameters, zodat de acties nog flexibeler ingezet kunnen worden.

Opgeleverd
Eenvoudig managen van risico’s
Distributie van uniforme volmachtproducten

Om nu en in de toekomst (uniforme) producten makkelijker en sneller te kunnen distribueren ontwikkelen wij een productbeheerfunctie op ANVA Hub. Hierdoor zijn producten centraal beschikbaar. Voor ANVA Backoffice gebruikers betekent dit dat klanten de uniforme volmachtproducten die wij bouwen in het kader van het project UIV, zelf kunnen importeren in ANVA Backoffice.

Opgeleverd
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Redesign ANVA Rules

Om ervoor te zorgen dat je prettiger en intuïtiever kunt werken, brengen wij het uiterlijk van ANVA Rules in lijn met ANVA Hub. Hierdoor ontstaat er een eenduidige gebruikerservaring.

Opgeleverd
Eenvoudig managen van risico’s
Uniforme inrichting volmachtketen

Om ervoor te zorgen dat je jouw producten kunt omzetten naar de nieuwe uniforme inrichting, ontwikkelen wij aan de hand van de specificaties van de maatschappijen standaard productschermen in ANVA Backoffice en conversieprogrammatuur, zodat je jouw bestaande portefeuille over kunt zetten. Hiervoor breiden wij de branche personenauto uit en voegen de branche brand (inboedel en opstal toe)

Opgeleverd
Eenvoudig managen van risico’s
Procesverbetering vergelijken ANVA Rules producten

Wij zijn continu bezig met het optimaliseren van onze contractadministratie, zodat je jouw risico’s zo eenvoudig mogelijk kunt managen. In ANVA Rules voegen wij de mogelijkheid toe om terug naar de vergelijking te gaan als je al een product hebt geselecteerd.

Opgeleverd
Eenvoudig managen van risico’s
Provisievrij werken in ANVA Rules

Om ervoor te zorgen dat jij jouw adviesadministratie zo gemakkelijk mogelijk kunt managen, zorgen wij ervoor dat je ook provisieloos kunt werken. Hiervoor kun je binnen ANVA Rules netto producten sluiten waarop geen provisie van toepassing is.

Opgeleverd
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Verbeteringen contractadministratie ANVA Backoffice

Wij zijn continu bezig met het optimaliseren van onze contractadministratie, zodat je jouw risico’s zo eenvoudig mogelijk kunt managen. Wij voegen verschillende verbeteringen toe in ANVA Backoffice. We hebben het prolongatieproces versneld doordat je nu de kantoorcode kunt wijzigen. Daarnaast kunnen consumenten nu hun polisvoorwaarden nu bekijken in de PDF van Postex.

Opgeleverd
Informatie uitwisseling/communicatie
Doorontwikkeling SKP-BASIS ondersteuning

Wij streven ernaar de communicatie in de keten te optimaliseren en te standaardiseren. Wij breiden de ondersteuning van het koppelingsprotocol SKP-BASIS uit waardoor je niet alleen op basis van een relatienummer kunt koppelen, maar ook met een naam.

Opgeleverd
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Herontwikkelen koppeling Audascan

Om in de toekomst over te kunnen stappen van ANVA Backoffice naar Hub, herontwikkelen wij verschillende koppelingen op ons nieuwe platform. In dit kwartaal verplaatsen wij de Audascan-koppeling en ondersteunen hiermee meteen de meest recente versie Audascan 360. Je kunt gewoon van de koppeling gebruik blijven maken zoals je gewend bent.

Opgeleverd
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
ANVA Hub gebruikersinterface optimaliseren

We zorgen ervoor dat je op elk apparaat (met Google Chrome) toegang hebt tot ANVA Hub, zoals je pc, tablet of mobiele telefoon. Hiervoor optimaliseren we de userinterface van ANVA Hub, zodat je intuïtiever en prettiger kunt werken.

oplevering Doorlopend
3e kwartaal 2020
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Ontwikkeling beheerproces voor ANVA Rules offertes

Wij zijn constant bezig het offerteproces inzichtelijker en toegankelijker te maken. Voor ANVA Rules ontwikkelen wij een beheerfunctionaliteit waarmee je de geldigheid van een offerte kunt verlengen of een offerte kunt laten vervallen/verwijderen.

Opgeleverd
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Doorontwikkeling ANVA Flow

Met ANVA Flow kun je je bedrijfsprocessen configureren waardoor je automatisch begeleid wordt in de verschillende stappen van een proces en achteraf zien wie welke stap heeft ondernomen. Op basis van gebruikersinput ontwikkelen wij het ANVA Flow verder door.

oplevering Doorlopend
Eenvoudig managen van risico’s
Eenmalige polis- en prolongatiekosten in ANVA Rules

Wij zijn continu bezig met het optimaliseren van onze contractadministratie, zodat je jouw risico’s zo eenvoudig mogelijk kunt managen. Wij ontwikkelen de optie om eenmalige polis- en prolongatiekosten toe te kennen aan producten in ANVA Rules, zodat je nog meer flexibiliteit hebt in het aanbieden van producten.

Opgeleverd
Eenvoudig managen van risico’s
Uniforme inrichting volmachtketen

Om ervoor te zorgen dat je jouw producten kunt omzetten naar de nieuwe uniforme inrichting, ontwikkelen wij standaard productschermen in ANVA Backoffice die je zelf kunt converteren en horen bij de standaard inrichting van het betreffende product. Hiervoor breiden wij de branche personenauto uit en voegen de branche bestelauto en rechtsbijstand toe.

Opgeleverd
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
ANVA Hub gebruikersinterface optimaliseren

We zorgen ervoor dat je op elk apparaat (met Google Chrome) toegang hebt tot ANVA Hub, zoals je pc, tablet of mobiele telefoon. Hiervoor optimaliseren we de userinterface van ANVA Hub, zodat je intuïtiever en prettiger kunt werken.

oplevering Doorlopend
Informatie uitwisseling/communicatie
Koppeling EMS met ANVA Hub

Wij hebben ons partnerlandschap uitgebreid door de samenwerking met EMS. Met hun Claimsengine handel je bulkschades automatisch STP af op basis van de polisvoorwaarden van de verzekerde. EMS stelt de consument centraal. Het is voor verzekerden gemakkelijker en sneller om hun schade te melden en ze krijgen snel duidelijkheid over de afhandeling van hun claim.

Opgeleverd
4e kwartaal 2020
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Verbeteringen contractadministratie ANVA Backoffice

Wij zijn continu bezig met het optimaliseren van onze contractadministratie, zodat je jouw risico’s zo eenvoudig mogelijk kunt managen. In Q4 verhogen wij de ondersteuning van afd omschrijvingen van 35 naar 70 in ANVA Backoffice

Opgeleverd
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Authenticatie via OpenID

We ondersteunen authenticatie via het bekende standaard protocol OpenID. Hierdoor wordt het veiliger en makkelijker om aan te sluiten op ANVA Hub. Ook voor externe partijen en consumenten. Wij passen deze vorm van authenticatie onder andere toe in de koppeling met onze partner Concapps.

Opgeleverd
Informatie uitwisseling/communicatie
Uitbreiding e-ABS koppeling

Wij streven ernaar de communicatie in de keten te optimaliseren en te standaardiseren door nieuwe protocollen te integreren en bestaande uit te breiden. Wij breiden de koppeling met e-ABS uit, zodat je een link kunt leggen tussen documenten in ANVA Backoffice en objecten in e-ABS. Hierdoor kun je gemakkelijk zien welk object bij welke polis hoort.

Opgeleverd
Eenvoudig managen van risico’s
Relatiedomein voor ANVA Hub Advies

Een belangrijk onderdeel van ANVA Hub is een unieke oplossing voor jou als financiële dienstverlener, die je in alle facetten van het adviesproces ondersteunt. Denk hierbij aan het inzichtelijk maken van relaties, het beheren van verschillende soorten contracten en het communiceren met klanten. In Q4 starten wij met de ontwikkeling van deze oplossing door het creëren van een nieuw relatiedomein op ANVA Hub voor het beheren van relaties.

Opgeleverd
Informatie uitwisseling/communicatie
Notities op ANVA Hub Advies

Een belangrijk onderdeel van ANVA Hub is een unieke oplossing voor jou als financiële dienstverlener, die je in alle facetten van het adviesproces ondersteunt. Denk hierbij aan het inzichtelijk maken van relaties, het beheren van verschillende soorten contracten en het communiceren met klanten. Hiervoor breiden we de notitiefunctionaliteit op ANVA Hub uit, zodat je op een eenvoudige manier notities vast kunt leggen.

Opgeleverd
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Koppeling met nieuw platform Aplaza

Om te kunnen voldoen aan de toegenomen hoeveelheid berichten en hogere beveiligingseisen heeft Aplaza haar platform volledig herbouwd. ANVA heeft een connectie met dit platform ontwikkeld waardoor je berichten vanuit Aplaza gewoon kunt blijven ontvangen.

Opgeleverd
1e kwartaal 2021
Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Verbeteringen contractadministratie ANVA Backoffice

Wij zijn continu bezig met het optimaliseren van onze contractadministratie, zodat je jouw risico’s zo eenvoudig mogelijk kunt managen. Wij voegen verschillende verbeteringen toe in ANVA Backoffice. We maken het mogelijk om clausules in ANVA Backoffice via ANVA-Word formulieren te printen vanuit het polisblad. Hierdoor hoeft je niet meer achter elke polis een polisvolgblad te maken en kunnen we polisvolgbladen uitfaseren. Ook breiden we de opslag van schadegegevens uit voor de Uniforme Inrichting Volmachtketen.

Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Contract registratie in ANVA Hub Advies

Een belangrijk onderdeel van ANVA Hub is een unieke oplossing voor jou als financiële dienstverlener, die je in alle facetten van het adviesproces ondersteunt. Denk hierbij aan het inzichtelijk maken van relaties, het beheren van verschillende soorten contracten en het communiceren met klanten. We ontwikkelen een nieuw contractendomein, zodat je straks verschillende type contracten kunt registreren op ANVA, zoals een verzekering, hypotheek, dienst etc.

Eenvoudig managen van risico’s
Ondersteuning VPI acceptatie in ANVA Rules

Wij zijn continu bezig met het optimaliseren van onze contractadministratie, zodat je jouw risico’s zo eenvoudig mogelijk kunt managen. In Q4 sluiten ANVA Rules aan op VPI acceptatie, zodat je daar gebruik kunt van maken voor de maatschappijen die dit ondersteunen.

Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Verbeteren beheer bedrijfscertificaten

Wij passen de userinterface van ANVA Hub aan rondom het beheer van bedrijfscertificaten, zodat je intuïtiever en prettiger kunt werken.

Eenvoudig managen van risico’s
Uniforme inrichting volmachtketen

Om ervoor te zorgen dat je jouw producten kunt omzetten naar de nieuwe uniforme inrichting, ontwikkelen wij aan de hand van de specificaties van de maatschappijen standaard productschermen in ANVA Backoffice en conversieprogrammatuur, zodat je jouw bestaande portefeuille over kunt zetten. Wij blijven de productschermen uitbreiden met nieuwe branches en producten.

oplevering Doorlopend
2e kwartaal 2021
Eenvoudig managen van risico’s
Integratie Microsoft 365 (e-mail) met ANVA Hub Advies

Een belangrijk onderdeel van ANVA Hub is een unieke oplossing voor jou als financiële dienstverlener, die je in alle facetten van het adviesproces ondersteunt. Microsoft 365 is bij veel organisaties niet weg te denken uit het applicatielandschap. We vinden het belangrijk om onze oplossing hierop aan te laten sluiten. Daarom koppelen wij ANVA Hub Advies met 365 met Outlook, zodat jij e-mails aan klant- en contractdossiers kunt koppelen ten behoeve van dossiervorming.

Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Herontwikkeling Aspose op ANVA Hub

Het kunnen genereren, opslaan en beheren van documenten is een vereiste, voor de communicatie met jouw klanten. Door Aspose te herontwikkelen op ANVA Hub wordt het veel gemakkelijker om je eigen inhoud en opmaak aan documenten toe te voegen.

Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Verbeteren beheer gebruikersaccounts

In Q2 verbeteren we het beheer van gebruikersaccounts op ANVA Hub op basis van best practices ten aanzien van security en de bescherming van persoonsgegevens.

Gebruikersgemak, continuïteit en beschikbaarheid
Herontwikkelen koppeling Roy-data

Om in de toekomst over te kunnen stappen van ANVA Backoffice naar Hub, herontwikkelen wij verschillende koppelingen op ons nieuwe platform. In dit kwartaal verplaatsen wij de Roy-datakoppeling. Je kunt gewoon van de koppeling gebruik blijven maken zoals je gewend bent.

Eenvoudig managen van risico’s
Uniforme inrichting volmachtketen

Om ervoor te zorgen dat je jouw producten kunt omzetten naar de nieuwe uniforme inrichting, ontwikkelen wij aan de hand van de specificaties van de maatschappijen standaard productschermen in ANVA Backoffice en conversieprogrammatuur, zodat je jouw bestaande portefeuille over kunt zetten. Wij blijven de productschermen uitbreiden met nieuwe branches en producten.

3e kwartaal 2021
Eenvoudig managen van risico’s
Integratie hypotheek adviessoftware met ANVA Hub Advies

Een belangrijk onderdeel van ANVA Hub is een unieke oplossing voor jou als financiële dienstverlener, die je in alle facetten van het adviesproces ondersteunt. Denk hierbij aan het inzichtelijk maken van relaties, het beheren van verschillende soorten contracten en het communiceren met klanten. We integreren adviessoftware voor hypotheken. Hierdoor kun je eenvoudig data van ANVA Hub gebruiken in jouw eigen adviessoftware en andersom.

oplevering 3e kwartaal
Informatie uitwisseling/communicatie
Aplaza koppeling op ANVA Hub (documenten)

Wij streven ernaar de communicatie in de keten te optimaliseren en te standaardiseren. Contracten die in beheer zijn bij een volmacht die gebruik maakt van Aplaza, kunnen aan het einde van dit kwartaal worden bijgewerkt op ANVA Hub in de administratie van het betreffende advieskantoor. Wij knippen deze functionaliteit op in drie verschillende onderdelen. Dit kwartaal werken we aan documenten.

oplevering 3e kwartaal
Eenvoudig managen van risico’s
Directe schade afhandeling (WA direct)

Het Verbond van Verzekeraars heeft besloten dat schades waarbij de schuld bij de tegenpartij ligt, door de eigen verzekeraar moeten worden uitbetaald. De eigen verzekeraar moet dan de schade in rekening brengen bij de verzekeraar van de tegenpartij. In Q3 van dit jaar maken wij het registreren hiervan mogelijk in ANVA Backoffice.

oplevering 3e kwartaal
Informatie uitwisseling/communicatie
Integratie Safebay in ANVA Hub Advies

We vinden het belangrijk dat onze klanten vertrouwelijke gegevens op een veilige manier kunnen uitwisselen. Daarom integreren wij ons communicatieplatform Safebay in ANVA Hub Advies. Hierdoor wordt het mogelijk om Safebay-berichten vanuit ANVA Hub te versturen en te ontvangen.

oplevering 3e kwartaal
Eenvoudig managen van risico’s
Uniforme inrichting volmachtketen

Om ervoor te zorgen dat je jouw producten kunt omzetten naar de nieuwe uniforme inrichting, ontwikkelen wij aan de hand van de specificaties van de maatschappijen standaard productschermen in ANVA Backoffice en conversieprogrammatuur, zodat je jouw bestaande portefeuille over kunt zetten. In Q3 ontwikkelen wij de mogelijkheid om de gegevens van een VvE vanuit Infofolio eenmalig te importeren om daarna handmatig te kunnen onderhouden.

oplevering 3e kwartaal
4e kwartaal 2021
Informatie uitwisseling/communicatie
Integratie campagne tooling met ANVA Hub Advies

Wij streven ernaar de communicatie in de keten te optimaliseren en te standaardiseren. Contracten die in beheer zijn bij een volmacht die gebruik maakt van Aplaza, kunnen aan het einde van dit kwartaal worden bijgewerkt op ANVA Hub in de administratie van het betreffende advieskantoor. Wij knippen deze functionaliteit op in drie verschillende onderdelen. Dit kwartaal werken we aan boekingen.

oplevering 4e kwartaal
Informatie uitwisseling/communicatie
Aplaza koppeling op ANVA Hub (transactieberichten)

Wij streven ernaar de communicatie in de keten te optimaliseren en te standaardiseren. Contracten die in beheer zijn bij een volmacht die gebruik maakt van Aplaza, kunnen aan het einde van dit kwartaal worden bijgewerkt op ANVA Hub in de administratie van het betreffende advieskantoor. Wij knippen deze functionaliteit op in drie verschillende onderdelen. Dit kwartaal werken we aan transactieberichten.

oplevering 4e kwartaal
Eenvoudig managen van risico’s
Registratie serviceprocessen in ANVA Hub Advies

Een belangrijk onderdeel van ANVA Hub is een unieke oplossing voor jou als financiële dienstverlener, die je in alle facetten van het adviesproces ondersteunt. Denk hierbij aan het inzichtelijk maken van relaties, het beheren van verschillende soorten contracten en het communiceren met klanten. We bieden de mogelijkheid om service processen (klacht, schade, vraag etc) te registreren op ANVA Hub en deze aan een relatie of contract te koppelen voor maximaal inzicht.

oplevering 4e kwartaal
Informatie uitwisseling/communicatie
Koppeling met het nieuwe iDOS-platform (VNAB)

Wij streven ernaar de communicatie in de keten te optimaliseren en te standaardiseren. Daarom zorgen we voor een koppeling waarmee je de totale premies per dekking uit het nieuwe iDos-platform van de VNAB kunt ophalen en hiermee kunt rekenen in ANVA voor bijvoorbeeld de prolongatie.

oplevering 4e kwartaal
1e kwartaal 2022
Eenvoudig managen van risico’s
Inventarisatie vastleggen in ANVA Hub Advies

Een belangrijk onderdeel van ANVA Hub is een unieke oplossing voor jou als financiële dienstverlener, die je in alle facetten van het adviesproces ondersteunt. Denk hierbij aan het inzichtelijk maken van relaties, het beheren van verschillende soorten contracten en het communiceren met klanten. We voegen de mogelijkheid toe om bezittingen, inkomsten en uitgaven vast te leggen bij een relatie, zodat je deze informatie kan meenemen in jouw advies.

oplevering 1e kwartaal
Informatie uitwisseling/communicatie
Koppeling Aplaza op ANVA Hub (boekingen)

Wij streven ernaar de communicatie in de keten te optimaliseren en te standaardiseren. Contracten die in beheer zijn bij een volmacht die gebruik maakt van Aplaza, kunnen aan het einde van dit kwartaal worden bijgewerkt op ANVA Hub in de administratie van het betreffende advieskantoor. Wij knippen deze functionaliteit op in drie verschillende onderdelen. Dit kwartaal werken we aan boekingen.

oplevering 1e kwartaal

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief