Dienstverlening en serviceniveaus (SLA)

Klanttevredenheid en service zijn onze drijfveren. Voor de beste ondersteuning aan jou werken we met gespecialiseerde serviceteams. Zo houden we de lijnen kort en kun jij snel weer aan de slag. Niet elke ANVA-klant en gebruikersgroep is echter hetzelfde. Daarom bieden wij verschillende Service Level Agreements aan (SLA’s).

Professionele processen, persoonlijke aandacht

Onze service- en supportafspraken in de vorm van onze SLA’s zijn gebaseerd op de Good Practices leidraad van De Nederlandse Bank en frameworks als ITIL en IT Service Management. Door onze  ANVA-aanpak zijn die Service Level Agreements een resultante van de gedrevenheid om kwalitatief goede software en dienstverlening aan je te leveren. Ons enthousiaste customer supportteam staat  persoonlijk voor jou klaar om verstoringen vlot op te lossen en vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Op die manier ondersteunen wij jouw bedrijfsvoering professioneel met persoonlijke aandacht.  Ga je liever zelf op zoek, kijk dan op anva.nl/support. Onze online help is vrij toegankelijk.

Dienstverlening en serviceniveaus

ANVA’s basis dienstverlening is op best effort serviceniveau Brons. Wil je een aanvulling op de SLA uit je overeenkomst, overweeg dan onze niveaus: ‘Zilver’, ‘Goud’ of ‘Platina’. Bijvoorbeeld vanwege  een vast aanspreekpunt voor jouw kantoor, telefonische ondersteuning bij technische problemen buiten kantooruren, online SLA-rapportages of voorrang bij het oplossen van changes? In het overzicht hieronder staan de voornaamste verschillen per beschikbaar dienstenniveau.

Zilver
  • Zilver
  • Goud
  • Platina
Serviceniveau op incidenten
Vastgesteld
24/7 Service ondersteuning via ANVA Support Portaal
Telefonische ondersteuning op werkdagen van 8.00 t/m 17.30 uur
Bereikbaarheid technische stand-by service op afroep*
Bereikbaarheid prio hoog incidenten ochtend en feestdagen*
Directe toegang tot specialisten via apart nummer
Service Level Manager
Operationele procedures en escalatie afspraken
Gegarandeerd kortere doorlooptijden incidenten
Afspraken over Probleem- en/of Change Management
Gegarandeerd kortere doorlooptijden changes
Technische SLA-validatie van uw ANVA-omgeving
Releasebegeleiding
Functionele audit ANVA configuratie/werkprocessen (1 dag per jaar)
Online dashboard SLA-prestaties
SLA-rapportage en periodieke bespreking SLA-prestaties
Strategie en roadmap bespreking
Te combineren met onze Red Hat Linux Beheerdienst
Serviceniveau op incidenten
Vastgesteld
24/7 Service ondersteuning via ANVA Support Portaal
Telefonische ondersteuning op werkdagen van 8.00 t/m 17.30 uur
Bereikbaarheid technische stand-by service op afroep*
Bereikbaarheid prio hoog incidenten ochtend en feestdagen*
Directe toegang tot specialisten via apart nummer
Service Level Manager
Operationele procedures en escalatie afspraken
Gegarandeerd kortere doorlooptijden incidenten
Afspraken over Probleem- en/of Change Management
Gegarandeerd kortere doorlooptijden changes
Technische SLA-validatie van uw ANVA-omgeving
Releasebegeleiding
Functionele audit ANVA configuratie/werkprocessen (1 dag per jaar)
Online dashboard SLA-prestaties
SLA-rapportage en periodieke bespreking SLA-prestaties
4x per jaar
Strategie en roadmap bespreking
1x per jaar
Te combineren met onze Red Hat Linux Beheerdienst
Serviceniveau op incidenten
Vastgesteld
24/7 Service ondersteuning via ANVA Support Portaal
Telefonische ondersteuning op werkdagen van 8.00 t/m 17.30 uur
Bereikbaarheid technische stand-by service op afroep*
Bereikbaarheid prio hoog incidenten ochtend en feestdagen*
Directe toegang tot specialisten via apart nummer
Service Level Manager
Operationele procedures en escalatie afspraken
Gegarandeerd kortere doorlooptijden incidenten
Afspraken over Probleem- en/of Change Management
Gegarandeerd kortere doorlooptijden changes
Technische SLA-validatie van uw ANVA-omgeving
Releasebegeleiding
Functionele audit ANVA configuratie/werkprocessen (1 dag per jaar)
Online dashboard SLA-prestaties
SLA-rapportage en periodieke bespreking SLA-prestaties
1x per maand
Strategie en roadmap bespreking
2x per jaar
Te combineren met onze Red Hat Linux Beheerdienst

* Kosten voor gemaakte uren aan werkzaamheden niet inbegrepen. Het gaat om technische prio hoog incidenten die betrekking hebben op de ANVA Backoffice applicatieserver, niet op de functionele werking van ANVA.

Kun jij onze hulp gebruiken?

Vragen over onze servicelevels of wil je meer informatie?
Neem dan contact met ons op!

Alle services

Onze collega’s staan voor je klaar.

Consultancy

Altijd passend en betrouwbaar advies

Conversies

Zorgeloos overstappen

Red Hat Linux beheerdienst

Transparant en robuust Windows-alternatief

ANVA Academy

ANVA sneller, beter en slimmer leren gebruiken na het volgen van onze Academy cursussen

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief