Klanttevredenheid en service zijn onze drijfveren. Daarom werken we met gespecialiseerde serviceteams, zo houden we de lijnen kort en kun jij snel weer aan de slag. Maar niet elke ANVA-gebruiker is hetzelfde en daarom bieden wij verschillende Service Level Agreements aan.
De processen van onze Service- en Supportafspraken in de vorm van onze SLA’s zijn gebaseerd op de Good Practices leidraad van De Nederlandse Bank en frameworks als ITIL en IT Service Management. Met visie en onze ANVA aanpak zijn onze Service Level Agreements een resultante van de gedrevenheid om kwalitatief goede dienstverlening te leveren. Ons enthousiaste team staat persoonlijk voor jou klaar om verstoringen vlot op te lossen en vragen zo goed mogelijke te beantwoorden. Op die manier ondersteunen wij jouw bedrijfsvoering professioneel met persoonlijke aandacht.
ANVA’s basis dienstverlening is op basis van een best effort serviceniveau. Meldingen op je productieomgeving worden door de medewerkers van de serviceteams geregistreerd en geprioriteerd. Behalve een goed bereikbare servicedesk, heb je ook toegang tot support.anva.nl. Hier kun je 24 uur per dag terecht om meldingen aan te maken en te bekijken. Onze online help is vrij toegankelijk via onze website.
Wilt u een aanvulling op ons basis dienstenniveau, zoals een vast aanspreekpunt voor jouw kantoor, ondersteuning buiten kantooruren, SLA-rapportages of kortere doorlooptijden, dan kun je kiezen voor een aanvullende SLA: ‘Zilver’, ‘Goud’ of ‘Platina’. In het overzicht hieronder staan de voornaamste verschillen weergegeven per beschikbaar dienstenniveau.
* Kosten voor gemaakte uren aan werkzaamheden niet inbegrepen. Het gaat om technische prio hoog incidenten die betrekking hebben op de ANVA Backoffice applicatieserver, niet op de functionele werking van ANVA.
Vragen over onze servicelevels of wil je meer informatie?
Neem dan contact met ons op!
Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief