ANVA’s serviceniveaus ‘Zilver’ ‘Goud’ en ‘Platina’
Klanttevredenheid en service zijn onze drijfveren. Daarom werken we met gespecialiseerde serviceteams, zo houden we de lijnen kort en kun jij snel weer aan de slag. Maar niet elke ANVA-gebruiker is hetzelfde en daarom bieden wij service level agreements op Zilver, Goud- en Platina-niveau. Aanvullende diensten, bovenop de basis serviceverlening.
ANVA’s serviceverlening ‘Basis’ is een best effort servicelevel. Meldingen op je productieomgeving worden door de medewerkers van de serviceteams geregistreerd en geprioriteerd. Behalve een goed bereikbare servicedesk, heb je ook toegang tot support.anva.nl. Hier kunt u 24 uur per dag terecht om meldingen aan te maken en te bekijken.
Wil je aanvullend op onze serviceverlening ‘Basis’ extra diensten, zoals een vast aanspreekpunt voor jouw kantoor, ondersteuning buiten kantooruren of kortere en gegarandeerde doorlooptijden van incidenten, dan kun je kiezen voor een service level agreement ‘Goud’ of ‘Platina’. Welke voordelen je dit – bovenop ANVA’s basis serviceverlening – kan opleveren, zie je hieronder.
* Eén dag gratis voor zowel ‘Goud’ als ‘Platina, daarna betaling per uur/consultant. Bij ‘Goud’-kantoren neemt de audit naar verwachting één dag in beslag. ‘Platina’-kantoren ontvangen vooraf een prijsvoorstel.
Vragen over onze servicelevels of wil je meer informatie?
Neem dan contact met ons op!
Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief