Als volmacht doe je bijna alles wat een verzekeraar ook doet. Je voert de verzekeringsadministratie, maakt de polis op en helpt klanten bij het maken van bewuste keuzes over financiële risico’s. En mocht er onverwacht schade zijn, dan wordt die door jouw schadeafdeling deskundig en snel afgewikkeld.
Maar de financiële verwerking ervan vraagt veel tijd. Hoge prolongatievolumes, een gebrek aan markt- en verkoopdata, tijdrovende acceptatie- en schadeprocessen en foutgevoelige systemen maken je werk een stuk lastiger. En je hebt al zo’n eindeloze to-do list.
Levenslang klantbehoud vraagt om optimale producten en distributie. Daarom doen wij er bij ANVA alles aan om jouw tussenhandel soepel te laten verlopen. Met een krachtig platform dat alle partijen in de volmachtketen naadloos met elkaar verbindt.
Van offerteaanvraag tot claimbehandeling: vanaf nu beschik je 24/7 over de juiste en actuele informatie om je bedrijf te sturen. Meer gemak en geen hoge kosten meer, want met ANVA voorkom je dat je meerdere systemen nodig hebt.
En dat is nog niet alles. Met onze audit-ready data, gestandaardiseerde DNB-rapporten en slimme koppelingen voor fraude- en sanctiechecks, houd jij maximale grip op de toenemende Europese wet- en regelgeving. Zo voorkom je boetes en kun jij je richten op wat écht telt: het versterken van je klantrelaties en de kans vergroten op nieuwe polissen.