Al onze service- en supportafspraken zijn gebaseerd op de Good Practices-leidraad van De Nederlandse Bank (DNB) en frameworks zoals ITIL- en IT-servicemanagement. Zo zorgen we ervoor dat onze software en dienstverlening altijd van topkwaliteit zijn.
Bovendien groeien onze SLA’s mee met onze ontwikkeling richting de cloud- en markttrends zoals DORA. Zo kun je nu en in de toekomst altijd vertrouwen op onze stabiele en betrouwbare softwareoplossingen.
Als applicatiebeheerder of key user van ANVA heb je snel toegang tot ons ticketsysteem. Hier kun je eenvoudig een ticket aanmaken met een beschrijving van jouw incident of probleem. Vervolgens neemt een ANVA-medewerker met de benodigde expertise contact met je op.
Onze basisdienstverlening start met het best effort-serviceniveau ‘Brons’. Maar hierom kun je ook ‘Zilver’, ‘Goud’ of ‘Platina’ overwegen:
Gebruikt jouw organisatie Linux in combinatie met ANVA? Ook voor dat beheer kun je op ons rekenen. We optimaliseren jouw ANVA-omgeving op basis van Red Hat Enterprise Linux en staan klaar om te ondersteunen bij nieuwe ANVA-releases en patches.
Zo houden we jouw omgeving goed in de gaten en komen we direct in actie bij ongewone activiteiten, zodat de technische continuïteit van ANVA altijd gegarandeerd is. Zo blijft jouw ANVA altijd in topvorm.
Dora
Als FinTech weten we wat je organisatie vraagt aan compliancy en DORA-voorzorgsmaatregelen. De manier waarin we jouw ANVA en organisatie weerbaar maken, beschermen en ondersteunen is vastgelegd in onze SLA. Meer lezen over DORA? We hebben alle informatie over DORA verzameld in ons themadossier.