Vraagje: besteed jij de kostbare tijd aan klanten die op termijn het meest waardevol voor je zijn? Of dreig je klanten te verliezen omdat ze te weinig aandacht krijgen? Routine, een volle mailbox en een drukke telefoon bepalen vaak de dag. Actief klantbeheer is een van die taken die vaak op de achtergrond belanden. Gelukkig is ANVA er om je te ondersteunen en het verschil te maken.
Weten wie je moet bedienen, is de eerste stap naar optimaal klantbeheer. ANVA vormt daarbij het kloppende hart van je CRM-strategie, waarmee je dankzij onze talloze functies en tools je klanten in elke levensfase kan ondersteunen.
We voorzien je van een breed scala aan portefeuilledashboards en analyses, zodat je precies weet hoe het zit met de omzet, kosten en marges van de klantgroepen die je bedient. Ons cloud-gebaseerde dataplatform:
Van hulp bieden aan een gestrande klant langs de Route du Soleil en het regelen van een poliswijziging via e-mail tot schade afhandelen via WhatsApp. Zo effectief en klantvriendelijk kan optimale klantbediening zijn. Wil je je verder verdiepen in optimale klantbediening? Ontdek hieronder de modules die we binnen onze software aanbieden over dit onderwerp.