Thema's

Optimale klantbediening

Je bedrijf succesvol laten groeien betekent meer klanten aantrekken en die ook tevreden houden. Hoe zorg je ervoor dat je klanten langdurig en rendabel aan je organisatie bindt? Door van actief klantbeheer weer een prioriteit te maken.

Aandacht voor klanten

Vraagje: besteed jij de kostbare tijd aan klanten die op termijn het meest waardevol voor je zijn? Of dreig je klanten te verliezen omdat ze te weinig aandacht krijgen? Routine, een volle mailbox en een drukke telefoon bepalen vaak de dag. Actief klantbeheer is een van die taken die vaak op de achtergrond belanden. Gelukkig is ANVA er om je te ondersteunen en het verschil te maken.

Het kloppende hart van je CRM

Weten wie je moet bedienen, is de eerste stap naar optimaal klantbeheer. ANVA vormt daarbij het kloppende hart van je CRM-strategie, waarmee je dankzij onze talloze functies en tools je klanten in elke levensfase kan ondersteunen.

We voorzien je van een breed scala aan portefeuilledashboards en analyses, zodat je precies weet hoe het zit met de omzet, kosten en marges van de klantgroepen die je bedient. Ons cloud-gebaseerde dataplatform:

  • Sluit je aan op AI-rekenmodellen zodat je weet welke opzeggingen er op de loer liggen
  • Berekent hoeveel omzet en winst je verliest en wat je kunt doen om dat tegen te gaan
  • Maakt de juiste afweging tussen geautomatiseerde checks en persoonlijke aandacht
  • Biedt consumentoplossingen zoals MijnOmgeving of de BusinessApp, zodat klanten je vinden en laagdrempelig kunnen aanspreken

Klantvriendelijkheid ten top

Van hulp bieden aan een gestrande klant langs de Route du Soleil en het regelen van een poliswijziging via e-mail tot schade afhandelen via WhatsApp. Zo effectief en klantvriendelijk kan optimale klantbediening zijn. Wil je je verder verdiepen in optimale klantbediening? Ontdek hieronder de modules die we binnen onze software aanbieden over dit onderwerp.

Modules bij het thema

Optimale klantbediening

Claims Management
nieuw
Sneller schades afhandelen dan ooit. Een mix van automatisering met een persoonlijke touch.
Business Process Management
nieuw
Taakgestuurd werken, de juiste verwachtingen. Til de uitvoering van jouw klantbediening en interne processen naar een hoger niveau.
Business Insights
nieuw
Jouw rotsvaste fundering voor slimme beslissingen. Dankzij heldere rapportages en dashboards weet jij 24/7 hoe je bedrijf ervoor staat.
Client Portals
nieuw
Met cutting-edge apps, chatfuncties en andere geavanceerd tools communiceer je moeiteloos met klanten en geef je je klantbeheer een boost.
Bekijk alle modules

Marktontwikkelingen over

Optimale klantbediening

DORA
themadossier
DORA staat voor Digital Operational Resilience Act en heeft als doel om organisaties weerbaarder te maken tegen cyberdreigingen.
NVGA 2.0
themadossier
Met de NVGA-gegevensuitwisseling hou je als verzekeraar, als risicodrager, controle over de waarde van polissen die via het volmachtkanaal zijn gedistribueerd.
Transparante Schadevrije Jaren (TSVJ)
themadossier
Elke autobezitter heeft ermee te maken: het ingewikkelde schadevrijejaren systeem volgens bedrijfsregeling 11 Roy-Data.
AFD-branchecodes
themadossier
Het SIVI-domein Volmacht Distributie houdt zich bezig met de standaardisatieafspraken op data binnen de volmachtketen.
Directe Schade Afhandeling (DSA)
themadossier
Word je als consument aangereden door een voertuig en is je voertuig alleen WA-verzekerd? Dan liet de financiële afwikkeling voorheen soms erg lang op zich wachten.
Meer weten over dit thema?
Neem contact met ons op
Neem contact op met