Efficiënter werken omdat verzekeringsstukken automatisch worden verstuurd naar de adviseur
Efficiënt documenten en berichten aanleveren aan agenten? Wil je hen ontzorgen én je eigen proces van aanleveren zo effectief mogelijk laten verlopen? Dat kan met de ANVA Postbus. Nieuwe functionaliteit voor de digitale distributie van polisberichten en documenten aan agenten. Vanuit ANVA Backoffice kun je de documenten en berichten eenvoudig uploaden in de Postbus. Agenten indexeren deze vervolgens via Aplaza in hun eigen administratiepakket. Dubbele en handmatige handelingen zijn daarmee écht verleden tijd.
Prolongatie- en mutatie-berichten, én PDF-documenten digitaal versturen naar agenten via de ANVA Postbus betekent een grote afname van documenten die per e-mail of fysieke post verstuurd worden. Bovendien ondersteun je met het digitaal aanleveren agenten in bij optimaliseren van hun werkprocessen. Zij kunnen de aangeleverde informatie automatisch laten verwerken in de klantdossiers en de documenten digitaal of fysiek doorsturen naar hun klanten. Documenten scannen en handmatig koppelen aan dossiers (‘indexeren’) is daarmee niet langer nodig. Het ophalen van berichten uit de Postbus loopt via Aplaza, een proces dat naast ANVA ook door de meeste andere systeemhuispakketten wordt ondersteund.
Door reductie van fysieke post en e-mail bespaar je veel kosten, maar ook tijd. De Postbus brengt een flinke verlaging van de werklast met zich mee en het optimaliseert en versnelt je werkproces. Datzelfde geldt zeker ook voor de agenten die de berichten ontvangen.
Mutaties op polissen en documenten voer je door in ANVA’s Backoffice. De bijbehorende documenten en berichten kun je van daaruit automatisch laten verwerken via de Postbus. Je kunt er ook voor kiezen om de berichten eerst te fiatteren voor ze verzonden worden.
Agenten kunnen de aangeleverde informatie automatisch laten verwerken in de klantdossiers en de documenten digitaal of fysiek doorsturen naar hun klanten. Documenten scannen en handmatig koppelen aan dossiers (‘indexeren’) is daarmee niet langer nodig. Zo houden zij meer tijd over voor hun eigen klanten.
Met de ANVA Postbus bieden we onze klanten totale dienstverlening en kunnen we de processen in ANVA Backoffice gemakkelijker laten aansluiten. VCN is als pilotgebruiker betrokken bij de ontwikkeling van de Postbus. Paul School en Paul Schilders delen hun ervaringen.
De Postbus is inbegrepen in ANVA Hub en voor de agenten worden er geen extra kosten voor Aplaza in rekening gebracht. Zelf betaal je een bijdrage voor het gebruik van Aplaza diensten en inrichting van de Postbus. Neem voor meer informatie contact met Aplaza.
Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief