Nieuws

Nieuws08 november 2022

Terugblik op de AM:dag Next Level

Veel ontmoetingen, goede gesprekken, een mooie stand en een vernieuwend programma. Het waren dé ingrediënten voor een succesvolle AM:dag Next...

Nieuws25 oktober 2022

Op de werkvloer bij… Marc Kuijer

In de rubriek ‘op de werkvloer bij…’ interviewen we ANVA collega’s over hun rol, werk en verantwoordelijkheden binnen en buiten...

Nieuws24 oktober 2022

ANVA partnerupdate

Bij ANVA verrijken we onze oplossingen steeds vaker door gebruik te maken van de expertise van onze partners. Geregeld delen...

Blog11 oktober 2022

Terugblik op de Klantcontact Quiz

Naomi van de servicedesk vertelt Met heel veel plezier hebben we als Customer Support team meegedaan met de derde editie van de Klantcontact Quiz. Een...

Nieuws29 september 2022

Kom 1 november langs op de AM:dag Next Level

AM:dag gaat ‘Next level’! Kom jij 1 november ook naar onze stand tijdens de AM:dag Next Level in DeFabrique in...

Nieuws29 september 2022

Op de werkvloer bij… Jan-Willem Willemsen

In de rubriek ‘op de werkvloer bij…’ interviewen we ANVA collega’s over hun rol, werk en verantwoordelijkheden binnen en buiten...

Blog28 september 2022

Terugblik op ANVA’s vierde klanttevredenheidsonderzoek

ANVA onderzoekt Vlak voordat de zomervakantie officieel van start ging, informeerden we je over de uitkomsten van onze eerste drie klanttevredenheidsonderzoeken (KTO)....

Nieuws20 september 2022

Exact Online pilot succesvol afgerond

Goed nieuws: de Exact Online 2.0 pilot is afgerond! De pilot die wij eind juni startten richtte zich niet alleen...

Blog12 september 2022

Het ANVA Klantdomein

Naomi van de servicedesk vertelt Dat we ons als ANVA zijnde blijvend willen verbeteren, hebben we al vaker verteld. De afgelopen maanden zijn we daar...

Nieuws24 augustus 2022

Op de werkvloer bij… Bas van Dijk

In de rubriek ‘op de werkvloer bij…’ interviewen we ANVA collega’s over hun rol, werk en verantwoordelijkheden binnen en buiten...

Blog22 augustus 2022

Antwoord geven nog voordat een vraag gesteld is

Naomi van de servicedesk vertelt Uitblinken in aandacht voor de klant en pro-actiever zijn. Het zijn twee terugkerende onderwerpen op onze servicedesk. Beiden vinden we...

Nieuws12 augustus 2022

ANVA ID officieel OpenID gecertificeerd

ANVA is vanaf heden officieel OpenID gecertificeerd voor haar ANVA ID oplossing gebaseerd op het OpenID Connect protocol. ANVA ID...

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief