Nieuws

Nieuws20 september 2022

Exact Online pilot succesvol afgerond

Goed nieuws: de Exact Online 2.0 pilot is afgerond! De pilot die wij eind juni startten richtte zich niet alleen...

Blog12 september 2022

Het ANVA Klantdomein

Naomi van de servicedesk vertelt Dat we ons als ANVA zijnde blijvend willen verbeteren, hebben we al vaker verteld. De afgelopen maanden zijn we daar...

Nieuws24 augustus 2022

Op de werkvloer bij… Bas van Dijk

In de rubriek ‘op de werkvloer bij…’ interviewen we ANVA collega’s over hun rol, werk en verantwoordelijkheden binnen en buiten...

Blog22 augustus 2022

Antwoord geven nog voordat een vraag gesteld is

Naomi van de servicedesk vertelt Uitblinken in aandacht voor de klant en pro-actiever zijn. Het zijn twee terugkerende onderwerpen op onze servicedesk. Beiden vinden we...

Nieuws12 augustus 2022

ANVA ID officieel OpenID gecertificeerd

ANVA is vanaf heden officieel OpenID gecertificeerd voor haar ANVA ID oplossing gebaseerd op het OpenID Connect protocol. ANVA ID...

Nieuws08 augustus 2022

Aftrap allereerste pilot op datawarehouse

Al eerder vertelden we, onder andere in ons laatste magazine en de blog van Thierry, over onze nieuwe kijk op...

Nieuws25 juli 2022

ANVA’s vernieuwde partnerlandschap

In november 2020 brachten we een speciale editie van het ANVA magazine uit die volledig was gewijd aan ons partnerlandschap....

Nieuws22 juli 2022

Op de werkvloer bij… Ricardo Piqué

In de rubriek ‘op de werkvloer bij…’ interviewen we ANVA collega’s over hun rol, werk en verantwoordelijkheden binnen en buiten...

Blog18 juli 2022

Een nieuwe release…

Naomi van de servicedesk vertelt Vijf keer per jaar leveren we een major release uit als ANVA. Net als de meeste jaren is de grootste...

Nieuws15 juli 2022

Introductie gebruikersprofielen volgens SOX standaard

Het instellen van de juiste rechten en limieten voor een ANVA gebruiker is al sinds jaar en dag een essentieel...

Nieuws14 juli 2022

ANVA uitgedaagd voor deelname aan Klantcontact Quiz

Al jaren zijn wij bezig onze service te verbeteren en processen efficiënter te maken. Enorm gaaf vinden wij het dan...

Blog13 juli 2022

Terugblik op de eerste drie klanttevredenheidsonderzoeken

ANVA onderzoekt In het najaar van 2021 introduceerden wij ons nieuwe klanttevredenheidonderzoek (KTO). Van iedere twee jaar een uitgebreid onderzoek, naar tweemaandelijks...

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief