Nieuws

Drie vragen over de Special Limits-app van Business Insights

19
December
2024
Business Insights, de allereerste module van ANVA 6, is een nieuwe app rijker. Martijn Dekkers, Applicatie Consultant bij ANVA, legt uit wat deze app allemaal te bieden heeft en welke voordelen deze met zich meebrengt.

Wat houdt de Special Limits-app in?

‘Special Limits zijn verzekeringen waarvoor de volmachtnemer een speciale toestemming van de volmachtgever nodig heeft. Vaak heeft dit te maken met risico’s die buiten de acceptatierichtlijnen vallen. Denk bijvoorbeeld aan verzekeringen met hogere limieten of afwijkende condities. Deze app biedt een mooi inzicht in die Special Limits.’

Waarom hebben jullie deze app ontwikkeld?

‘We hebben de Special Limits-app ontwikkeld voor volmachtbeheerders die de behoefte hebben om meer inzicht te krijgen in het aantal Special Limits. Maar ook de grootte hiervan, waar deze zich geografisch bevinden en bij welke maatschappij, branche of hoofdbranche ze het meeste voorkomen. Dankzij het dashboard dat ons datateam heeft gemaakt, zijn de verschillende Special Limits makkelijk te filteren.’

Welke voordelen brengt deze app voor klanten?

‘Dankzij de app krijgen kantoren meer inzicht in welke (hoofd)branches, postcodegebieden en plaatsen de Special Limits lopen. Straks kun je heel snel op een kaart zien waar de Special Limits bevinden en staan er handige overzichten klaar, zoals ‘Top 10 maatschappijen naar verzekerd bedrag’, ‘Top 10 contacten naar verzekerd bedrag’ of ‘Hoofdbranches waar contracten inzitten naar verzekerd bedrag’. Tot slot bestaat ook de mogelijkheid om supersnel een eigen overzicht te maken.’

Special Limits App

Meer informatie

De Special Limits-app is vanaf nu beschikbaar in Business Insights. Wil je meer weten over Business Insights? Dan kun je het beste een kijkje nemen op onze module pagina.

Business Insights

Kosteloos aansluiten

Wist je dat Business Insights kosteloos is voor alle ANVA-klanten? Sluit je vandaag nog aan en ontdek de voordelen. Het enige wat je hoeft te doen is een ticket aan te maken via customer support. Kies voor ‘Starten met Business Insights’ en wij bellen je om BI te activeren.

Ga naar customer support

Meer weten?
Neem contact met ons op
Neem contact op met