VPO logo

Een moderne online werkplek

Wie is VPO? VPO (Virtual Private Office) bestaat sinds 1999 en heeft passie voor mensen en IT. We bieden een moderne online werkplek, waarbij alles in uw eigen Private Cloud-omgeving draait. (Informatie)beveiliging en privacy staan bij ons hoog in het vaandel en uw data wordt in onze eigen Nederlandse datacenters opgeslagen.

Binnen onze online werkplek kunt u ook gebruik maken van uw eigen (branchespecifieke) software. Doordat we met name in de verzekeringsbranche actief zijn, hebben we jarenlange ervaring met ANVA. Communicatielijnen zijn kort en we weten wat er nodig is om de software optimaal te laten functioneren.

 VPO Online Werkplek

Met de VPO Online Werkplek kunt u plaatsonafhankelijk werken en gebruik maken van de software die u wilt, zonder u zorgen te hoeven maken over beveiliging, onderhoud en beheer. U gebruikt uw eigen, optimaal beveiligde, private cloud-omgeving met daarbinnen zowel uw data, e-mail als applicaties.

Waarom u kiest voor onze online werkplek:

  • Heldere overeenkomst (AVG-bestendig en maandelijks opzegbaar)
  • ICT-kosten transparant en inzichtelijk
  • Maximaal beveiligd en schaalbaar
  • Continuïteit (uptime in de afgelopen jaren 99,9+%)
  • Persoonlijke ondersteuning
  • Geen zorgen over beveiliging, onderhoud en beheer
  • Wekelijks onderhoudsmoment voor het installeren van o.a. ANVA updates (uitgevoerd door VPO)
  • Door de schaalbaarheid van de VPO Online Werkplek kan de omgeving meegroeien naarmate de ANVA database groter of kleiner wordt
  • Optioneel kunt u de VPO Online Werkplek uitbreiden met VPO VoIP of een van onze andere aanvullende diensten

Quote VPO "Hele fijne club, waar je altijd heel vriendelijk te woord wordt gestaan en goed wordt geholpen"

 

VPO Portal

Voor aanpassingen binnen de VPO Online Werkplek kunt u gebruik maken van onze gebruiksvriendelijke VPO Portal. Deze geavanceerde software geeft de mogelijkheid om veel zelf te kunnen regelen, op het moment dat het u schikt. Denk hierbij aan gebruikersbeheer, het toewijzen van software (waaronder ANVA), printers, rechten, handtekeningen, etc.

Ook biedt de VPO Portal inzicht in wachtwoordbeleid, back-ups, managementrapportages en nog veel meer. U behoudt hierdoor volledige controle over uw eigen VPO Online Werkplek. Wilt u het beheer liever aan ons overlaten of heeft u behoefte aan persoonlijk contact? Dat is uiteraard geen enkel probleem! Onze Service Desk staat altijd klaar om u te helpen.

Security & Compliance

Sinds 2012 zijn wij ISO 27001:2013 gecertificeerd. Deze ISO-norm is specifiek gericht op informatiebeveiliging, met de focus op het correct en veilig beheren van uw data volgens geldende privacywetgeving. Interne trainingen en audits borgen alle genomen maatregelen. We delen graag de kennis die we hierdoor hebben opgebouwd met onze klanten.

Interesse?

Heeft u interesse of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact op met onze afdeling Sales & Account Management via het telefoonnummer 088-8760000, bezoek onze website of bekijk onze animatiefilm.

Ook partner worden?

Neem contact op met Ronald Rongen
via r.rongen@anva.nl of via 033 4798200

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief