Service Level Manager

Heb jij een hart voor de verzekeringsbranchehet behalen van servicelevels en een passie voor het leveren van de beste service aan onze klanten? Ben je een expert op het gebied van SLA en het voeren van SLA gesprekken, en daarbij het rapporteren aan, interne en externe stakeholders? Ben jij analytisch sterk en kun je helder rapporteren over de resultaten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Het betreft een vaste functie voor 32-40 uur per week op onze vestiging in Amersfoort.

JOUW ROL

Als bevlogen Service Level Manager maak je deel uit van ons betrokken en hecht Customer Support team. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en bewaken van de Service Level Agreements die wij hebben met onze klanten. Je zorgt ervoor dat de afspraken worden nagekomen en dat eventuele knelpunten worden opgelost. Daarbij voer je regelmatig SLA gesprekken met onze top 50 klanten en met de interne stakeholder’s om de voortgang te bespreken, feedback te geven en verbeteracties te initiëren. Ook analyseer je de data en rapporteert of escaleert over de prestaties, de risico’s en de kansen. Omdat je midden in de organisatie staat is het handig als je goed kunt bemiddelen.

 BEN JIJ ONZE SERVICE LEVEL MANAGER?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau in een relevante richting.
  • Je hebt ervaring als Service Level Manager of een soortgelijke functie binnen een vergelijkbare omgeving (zoals een softwarebedrijf).
  • Je bent communicatief, sociaal vaardig en je kunt goed schakelen met verschillende niveaus en disciplines.
  • Je bent klantgericht, resultaatgericht, proactief en flexibel en een beetje streng als het moet.
  • Interessant als je kennis hebt van bijvoorbeeld ITIL, Jira!

ANVA, jouw ideale werkgever

Wij bieden je:

  • Afhankelijk van opleiding, ervaring en achtergrond bedraagt het maximale bruto jaarsalaris  € 66.000,- uitgaande van een 40-urige werkweek.
  • Een dertiende maand en premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en 27,5 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Aandacht en ruimte voor eigen ontwikkeling en opleidingen;
  • Initiatief, ondernemerschap en lef wordt gewaardeerd en gestimuleerd;
  • Een open en informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • Een comfortabel kantoor met een werkcafé waar elke dag een verse lunch wordt geserveerd;
  • We zorgen dat je ook thuis, een goede werkplek hebt, inclusief bureaustoel, (extra) beeldscherm en laptop;
  • Door ANVA georganiseerde personeelsevenementen;
  • Onafhankelijk financieel fit adviesgesprek voor je thuissituatie;
  • Cariben workstation, mogelijkheid om te werken vanaf Curaçao met lokaal klantbezoek.

 OVER ANVA

Al meer dan 45 jaar is ANVA InsureTech- partner en marktleider voor honderden bedrijven binnen de verzekeringsbranche, in Nederland en op de Cariben, met duizenden gebruikers. Onze software ondersteunt efficiënte verzekeringsprocessen, optimale bedrijfsvoering en duurzame klantrelaties waarbij wij vanuit samenwerking en innovatie meerwaarde blijven creëren.

Om meer wendbaarheid en een grotere klantgerichtheid te creëren, werken we bij ANVA o.a. volgens de agile en LEAN-methode. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffie-corner babbel je regelmatig even met collega’s, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid (vers) assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze collega’s in de branche en vragen we onze klanten of we de juisten dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen.

Ja, ik heb interesse!

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Ricardo Piqué via 06-57028179 / 033-4798200 of r.pique@anva.nl. Direct je CV sturen kan uiteraard ook, wij kijken uit naar jouw reactie!

Een assessment is een onderdeel van de procedure en we vragen je een VOG op te vragen. Waar wacht je nog op?