Programma Manager

Ben jij in staat om onze klanten middels een migratie naar onze nieuwe en vooruitstrevende innovatieve SaaS Applicatie te begeleiden? Heb jij het lef en de energie om dingen anders te doen en je stakeholders daarin goed mee te nemen? Breng jij met creativiteit en humorprocessen in gang om de migraties succesvol te laten verlopen? Heb jij hier ruime ervaring in en wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan de transitiefase van ons bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Het betreft een vaste functie voor op onze vestiging in Amersfoort (40 uur).

Jouw rol

Als programmamanager ben je de drijvende kracht achter de succesvolle migratie van ruim 200 klanten naar ons nieuwe platform ANVA 6. Jij vindt het uitdagend om verantwoordelijk te zijn voor het begeleiden van dit proces extern en intern. Je blijft nauw aangesloten bij onze software factory en product owners m.b.t. de ontwikkelingen omtrent ANVA 6. De interne migratieroadmap bewaak en verrijk je om samen met de benodigde stakeholders en middelen om de migratie van onze klanten goed te begeleiden en succesvol af te ronden. Je inspireert interne en externe stakeholders met de visie en houdt ze aangelijnd bij de roadmap op korte en lange termijn. Je spart veel met de Lead Consultancy, Lead Sales en Product owners om het proces zo goed mogelijk in te blijven schatten. Je ontwikkelt projectplannen met individuele klanten, inclusief voorbereiding, technische migratie en change managementactiviteiten. Je weet vervolgens intern aan de juiste knoppen te draaien.

 

Ben jij onze Programma Manager?

 

Je hebt/ herkent jezelf in:

  • Ruime ervaring in een soortgelijke functie, of als een ervaren projectmanager die klaar is voor een volgende stap.
  • Een bedrijfskundige hbo-opleiding afgerond en werkt op HBO-/WO-niveau;
  • Sterke communicatieve vaardigheden en bent in staat om zowel leiderschap te tonen in de samenwerking binnen ANVA als richting opdrachtgevers;
  • Je bent besluitvaardig en in staat om kritische beslissingen te nemen;
  • Een conceptueel vermogen, kritisch en creatief denken met een duidelijk overzicht van het grotere doel;
  • De agile mindset.
  • Je bent pragmatisch maar ook empathisch en hebt de nodige veranderkracht.

 

ANVA, Jouw ideale werkgever

  • Afhankelijk van opleiding, ervaring en achtergrond bedraagt het maximale bruto jaarsalaris   92.000, – uitgaande van een 40-urige werkweek.Aandacht en ruimte voor eigen ontwikkeling en opleiding.
  • Initiatief, ondernemerschap en lef wordt gewaardeerd en gestimuleerd.
  • Een open en informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen.
  • Je kunt gebruik maken van een onafhankelijk financieel fit adviesgesprek voor je thuissituatie, dat aangeboden wordt op kosten van ANVA.
  • De mogelijkheid om op ‘workation’ te gaan op de Cariben!
  • Een dertiende maand, een premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en 27,5 vakantiedagen op fulltime basis.
  • Een premievrij pensioen, wat betekent dat ANVA de volledige pensioenpremie en nabestaandenpensioen voor haar rekening neemt waardoor jij netto meer overhoudt.
  • We zorgen dat je ook thuis een goede werkplek hebt, inclusief bureaustoel, (extra) beeldscherm en laptop; bij indiensttreding beschik je over een budget van €750,- om je thuiswerkplek in te richten.
  • Door ANVA georganiseerde personeelsevenementen.
  • Zonder kosten sapjes, frisdrank, vers fruit en natuurlijk vers gemaakte koffie door een van onze barista’s!

 

Over ANVA

ANVA is al bijna 50 jaar een toonaangevende leverancier van software en ondersteuning binnen de verzekeringsmarkt. Onze software bevordert efficiënte verzekeringsprocessen, optimaliseert bedrijfsvoering en stimuleert duurzame klantrelaties. Meer dan tienduizend financiële professionals vertrouwen op onze software om miljoenen consumenten en duizenden ondernemers hoogwaardige verzekeringsoplossingen te bieden.

Verbinding maken met onze klanten, dat is wat ons elke dag drijft. Omdat we geloven in de kracht van innovatie als aanjager van duurzame groei, verbinden we professionals, partners en klanten, zodat zij hun talenten, kennis en ideeën met elkaar kunnen delen. Dit resulteert in innovatieve oplossingen die bijdragen aan verantwoorde groei van de organisatie en stabiliteit voor zowel onze klanten als medewerkers.

Ons team bestaat uit 160 professionals die hecht samenwerken. We opereren vanuit een overtuigende visie, maken gebruik van de nieuwste technieken en hanteren moderne methoden. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom staan bekend om hun ontspannen sfeer, de toepassing van Agile-werkmethoden en de aandacht voor elkaar.

Als financieel gezond en warm bedrijf – in Nederlandse handen, privaat gefinancierd en in het bezit van een ISO 27001-certificaat – kiezen wij bewust voor langdurige partnerschappen, zowel met klanten als onze collega’s.

 

Ja, ik heb interesse!

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Ricardo Pique (HR) via 06-57028179/ 033-4798200 of r.pique@anva.nl.

Solliciteren?

Maak dan gebruik van onderstaand formulier. We vragen je een VOG aan te vragen. Waar wacht je nog op?