Integreer ANVA met nagenoeg elk telefoniesysteem zonder over te moeten stappen op een andere telefonieprovider

Wie is Red Cactus? Red Cactus ontwikkelt telecom gerelateerde software met toegevoegde waarde voor (bijna) elk telefonieplatform.
Met Bubble kun je ANVA integreren met vrijwel elk telefoniesysteem. Je hoeft nu dus niet meer over te stappen naar een nieuwe telefonieprovider. Het koppelen van ANVA aan je telefonieomgeving is enorm belangrijk voor het verbeteren van de klanttevredenheid en het efficiënter kunnen werken.

Met onze integratietool Bubble hoef je tijdens een inkomend of uitgaand telefoongesprek niet meer handmatig op zoek te gaan naar klantgegevens maar verschijnen die direct in een pop-up op je PC beeldscherm en kun je van daaruit diverse acties uitvoeren zoals het openen van een klantkaart.

Pop-up notificatie

Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen. De te tonen informatie en de knoppen in de pop-up zijn volledig naar wens van de gebruiker, afdeling of bedrijf te configureren. De informatie die je kunt weergeven in de pop-up en de beschikbare knoppen kun je vinden in onze dienstbeschrijving op de Red Cactus marketplace. Bij het doorverbinden van een gesprek naar een collega verhuist de klantinformatie mee en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Standaard is de pop-up zichtbaar vanaf het moment dat je softphone, bureautoestel of ander device rinkelt tot het moment dat het gesprek wordt beëindigd, maar met de verschillende timer opties kun je zelfs dit naar je persoonlijke voorkeuren aanpassen.

Functionaliteiten

Naast de genoemde pop-up notificatie mogelijkheden is Bubble voorzien van nog veel meer functionaliteiten. Je kunt bijvoorbeeld meerdere CRM-integraties activeren onder dezelfde gebruiker, zonder meerprijs, wat handig kan zijn als je meerdere softwareapplicaties gebruikt binnen je bedrijf. De volledige lijst met functies is te vinden in onze dienstbeschrijving op de Red Cactus marketplace, maar we hebben alvast een aantal belangrijke voor je op een rij gezet:

  • Uitbellen met één muisklik op een telefoonnummer in je CRM, browser of ander programma met de Klik&Bel functie.
  • Met de SearchBar desktop app zoek je direct door je CRM contacten en kun je de klantkaart openen, een e-mail sturen of een oproep starten.
  • Indien er meerdere relaties bekend zijn onder één nummer kun je met de Multi result functie door de resultaten bladeren
  • Zelf gemaakte velden in je CRM kunnen getoond worden in de pop-up dankzij de Custom Field functie.
  • Dankzij de Call History functie zie je alle contactmomenten met het telefoonnummer van de laatste 90 dagen zodat je direct kunt zien welke collega als laatste contact heeft gehad.
  • Maak direct een gespreksnotitie met de Call Note functie die zichtbaar wordt voor jou en je collega’s in de Call History.
  • Eenvoudig en veilig inloggen op basis van Single sign-on (Microsoft, Google of Apple account).

Maatwerk

Om aan jouw specifieke maatwerk wensen te kunnen voldoen, is Bubble voorzien van de module Automations. Met deze module is het mogelijk om je eigen If-This-Then-That flows toe te voegen. Denk bijvoorbeeld aan het uitvoeren van een script of het automatisch open van het callnotitie scherm in plaats van dat je die open moet klikken.

Technisch

Bubble – en daarmee de ANVA connector – koppelen aan je telefonieomgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonieomgeving maar één ding hebben ze allemaal gemeen, je hoeft er geen techneut voor te zijn.

Voor meer informatie over de Red Cactus telefonie integratie met ANVA kun je contact opnemen met je huidige telefoniepartner of door contact op te nemen met het team van Red Cactus (sales@redcactus.nl of +31113405065).

Ook partner worden?

Neem contact op met Ronald Rongen
via r.rongen@anva.nl of via 033 4798200

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief