Vereenvoudig jouw administratie in een digitale kluis

Wie is Doccle? Doccle is een community gedreven en sector overstijgend digitaal consumentenplatform, waarmee jouw klant zijn of haar administratie kan vereenvoudigen. Doccle is in 2014 in België opgericht en is inmiddels een groot succes met meer dan 2,5 miljoen consumenten als gebruikers!

Meer dan 45% van alle Belgische huishoudens ontvangt en beheert haar documenten van uiteenlopende bedrijven hierdoor veilig en digitaal in Doccle. Door het bundelen van de administratie op één plek besparen zij gemiddeld 30 uur per jaar. Bovendien kunnen zij in Doccle rekeningen betalen en documenten ondertekenen, die vervolgens automatisch gearchiveerd worden. Op dit moment is Doccle ook een sector overstijgende uitrol in Nederland gestart.

Hoe werkt Doccle?

Doccle is een onmisbare app voor ieders persoonlijke administratie en voor het delen en organiseren van digitale gegevens. Doccle is ontwikkeld op aanvraag van de Vlaamse overheid en biedt een persoonlijke datakluis die nu ook in Nederland in diverse branches actief wordt ingezet. De app is beschikbaar voor iedereen tussen de 16 en 116 jaar en kan 24/7 op zowel een smartphone als via de website worden gebruikt om een administratie in te richten of bij te houden.

Sinds haar oprichting is Doccle gekoppeld aan meer dan 10.000 bedrijven. Verzekeraars, ziekenhuizen, banken, telecom- en payrollbedrijven gebruiken Doccle om de communicatie met hun klant(en) te verbeteren. Zij betalen voor deze dienst, waardoor Doccle voor consumenten gratis is én blijft.

Belangrijkste kenmerken van Doccle voor ANVA gebruikers

Door meer transacties op haar platform aan te bieden en de relevantie voor jouw klant(en) te vergroten, helpt Doccle je om acquisitie- en retentievoordelen te laten ontstaan. Het platform met generieke widgets en API’s versnelt zo de digitale transformatie van jouw kantoor. Doccle maakt jou minder afhankelijk van moeilijk te vinden IT-experts. Ook zorgt Doccle voor:

  • 17% meer verkeer naar mijn-portals, 50% verbetering van betalingen en 76% verbetering van SEPA-mandaten;
  • Verbeterde klantrelaties met kostenefficiënte processen;
  • Betere naleving van wet- en regelgeving;
  • Een springplank voor toekomstige innovatie(s);
  • Betrokkenheid bij gebeurtenissen in het leven van jouw klant(en);
  • Goede basis voor nieuwe business modellen, zoals bijvoorbeeld aftersales management.

In samenwerking met Doccle heeft ANVA een slimme koppeling ontwikkeld, waardoor via het ANVA datawarehouse automatisch alle documenten die jij vanuit ANVA naar je klanten wil versturen aan hun persoonlijke digitale kluis worden toegevoegd.

Ben jij nieuwsgierig naar de mogelijkheden van Doccle voor jouw klanten? Dan hebben we goed nieuws voor je. Doccle vraagt namelijk geen aanloopinvestering of grote IT impact om van haar platform gebruik te kunnen maken. Benieuwd hoe dat precies werkt of lees je graag nog even verder? Op haar website vertelt Doccle je met plezier alle ins en outs!

Ook partner worden?

Neem contact op met Ronald Rongen
via r.rongen@anva.nl of via 033 4798200

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief