Dialog Group

Wie is Dialog Group We get things done!
Onze kernwaarden geven richting aan hoe we dat doen: betrouwbaar, wendbaar, persoonlijk en eenvoudig. Dat is ‘Digital Interaction Made Easy’.

Dialog Group levert al meer dan 30 jaar oplossingen en diensten op het gebied van Customer Experience Management (CXM). Wij maken digitale klantinteractie- en selfservice mogelijk. Wij onderscheiden ons door een persoonlijke aanpak, flexibiliteit, vakkennis en onze ‘can-do’ mentaliteit. We hebben een uitgebreid portfolio van ‘best of breed’-oplossingen. Hiermee kunnen we een scala aan toepassingen en volumes aan. Zowel on-premise, (private) cloud, SaaS of Hosted Managed Service (volledige ontzorging).

 

Dialog Group & Customer Experience Management (CXM)

Consumenten verwachten steeds meer op het gebied van online klantcontact. Om aan die verwachtingen te voldoen, wordt al jaren gewerkt aan digitale optimalisaties binnen bedrijven. Customer journeys zijn in kaart gebracht, klantcontactstrategieën zijn gemoderniseerd en mensen zijn opgeleid. En nóg komen we dagelijks voorbeelden tegen waaruit blijkt dat klanten geconfronteerd worden met gebroken processen. Hierdoor ontstaat een slechte klantbeleving  in plaats van de wow-factor waar naar wordt gestreefd. De oplossing zit vooral hoe gestuurd wordt op het realiseren van deze ambities en optimalisaties. Goed Customer Experience Management (CXM) is hiervoor cruciaal en ook marktanalisten gebruiken deze definitie steeds meer.

CXM is een benadering van klanten die verder gaat dan alleen marketingtools, businessprocessen en software. Het doel is een digitale transformatie tot stand te brengen waarbij de klant centraal staat. Deze mentaliteit geeft prioriteit aan de orchestratie en personalisatie van een naadloze klantreis op elk kanaal, in realtime. Je klant wordt in ieder proces, op elke afdeling centraal gesteld. Dus naast klantenservice-collega’s of marketing ook door IT, Finance en HRM.

Klantinteractievisie
Binnen Dialog Group hebben we hiervoor een eigen klantinteractievisie ontwikkeld waarbij gekeken wordt hoe gebruik van data, inzet van IT en goed, centraal ownership binnen organisaties CXM verbetert. Onze eigen aanpak resulteert in een roadmap om een (omnichannel) klantcontactstrategie en technologie, processen en mensen optimaal te verbinden.

Wanneer je CXM goed inzet:

  • Heb je meer tevreden, blijvende klanten door persoonlijker dan ooit te communiceren.
  • Verbeter je het merkimago van jullie organisatie.
  • Verbeter je de salesresultaten en verlaag je kosten dankzij efficiëntere processen.

 

Wat Dialog Group doet

Dialog Group brengt met oplossingen en diensten in enkele weken flinke verbeteringen aan bij organisaties die uitdagingen op het gebied van klantcontact ervaren. Wij snappen de drempels die jouw klant ervaart en kunnen hier ook de technische oplossingen voor bieden, bijvoorbeeld via eenvoudige selfservice­oplossingen. Digitale klantinteractie wordt daardoor persoonlijk, zonder het proces ingewikkeld of tijdrovend te maken. Van persoonlijke interactieve video tot aan conversational intelligence, geïntegreerd met digitale authenticatie, niets is ons te gek. Daarbij bespaar je tijd, kosten en voorkom je fouten, terwijl de klantbeleving sterk verbetert.

 

Wat levert Dialog Group
Met onze oplossingen en diensten wordt het eenvoudig persoonlijke en relevante interacties te ontwerpen en aan te bieden via kanalen zoals print, PDF, mijn-omgeving, Socials, SMS, WhatsApp, chat, interactieve video, push, web en e-mail.

Meer over Dialog Group

Ook partner worden?

Neem contact op met Ronald Rongen
via r.rongen@anva.nl of via 033 4798200

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief