ANVA’s serviceniveaus ‘Goud’ en ‘Platina’

Klanttevredenheid en service zijn onze drijfveren. Daarom werken we met gespecialiseerde serviceteams, zo houden we de lijnen kort en kunt u snel weer aan de slag. Maar niet elke ANVA-gebruiker is hetzelfde en daarom biedt ANVA service level agreements op Goud- en Platina-niveau. Aanvullende diensten, bovenop de basis serviceverlening.

SERVICEVERLENING ‘BASIS’

ANVA’s serviceverlening ‘Basis’ is een best effort servicelevel. Meldingen op uw productieomgeving worden door de medewerkers van de serviceteams geregistreerd en geprioriteerd. Behalve een goed bereikbare servicedesk, heeft u toegang tot het Serviceportaal. Hier kunt u 24 uur per dag terecht om meldingen aan te maken en te bekijken.

 

SERVICEVERLENING ‘GOUD’ EN ‘PLATINA’

Wilt u aanvullend op onze serviceverlening 'Basis' extra diensten, dan kunt u vanaf nu kiezen voor een service level agreement ‘Goud’ of ‘Platina’. Welke extra voordelen u dit oplevert, ziet u in het overzicht hieronder.

 

TEST- EN ACCEPTATIEOMGEVINGEN

Voor servicelevel ‘Platina’ is ook een hoog supportniveau voor test- en acceptatieomgevingen beschikbaar. De korte doorlooptijden en afgesproken normen voor serviceverlening gelden dan ook voor de ondersteuning van ANVA hierop.

Heeft u vragen over onze servicelevels of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op!

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons