Support medewerker
Vind jij het een uitdaging om klanten optimaal te ondersteunen? Heb je boekhoud en softwarekennis? Ben je communicatief vaardig en kun je door de juiste vragen te stellen snel tot de essentie komen? Vind je het leuk om je te verdiepen in alle ins en outs van de ANVA-software? Dan luidt ons advies: lees verder!
JOUW ROL
Als Support medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt hun vragen over het werken met de ANVA-applicaties, zowel online als via de telefoon. Dat betekent dat je, soms diepgaande, kennis nodig hebt van de software en de boekhouding daarin. Je vindt het leuk om met getallen bezig te zijn en te puzzelen naar een oplossing. Boekhoudkennis is dus ook een belangrijk onderdeel om deze functie goed uit te kunnen oefenen. Je staat hiervoor ook dagelijks (met je team) in contact met de engineers van het development-team. Je werkt in teamverband en bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening én klantenservice. De antwoorden die je klanten geeft leg je vast in onze kennisbank zodat ook andere klanten van jouw kennis kunnen profiteren.
Werken op de afdeling Support is werken in een levendige, dynamische omgeving. Wij zijn volop in beweging en we spelen steeds in op de behoeften van onze klanten. Jouw input hierin is van belang!
BEN JIJ ONZE NIEUWE SUPPORT MEDEWERKER?
Jij hebt:
- MBO werk- en denkniveau;
- Boekhoudkennis en affiniteit met verzekeringsproces
- Goede communicatieve vaardigheden en bent service- en oplossingsgericht;
- Je voelt je thuis in een dynamische werkomgeving; er is geen dag hetzelfde;
- Je bent analytisch sterk en kan snel tot de kern van een probleem komen;
- Je leert snel en gaat graag de uitdaging aan om je te verdiepen in alle ins en outs van de ANVA-software; mocht je ANVA-software al kennen dan is dat zeker een voordeel!
ANVA, JOUW IDEALE WERKGEVER
Wij bieden je:
- Afhankelijk van opleiding, ervaring en achtergrond bedraagt het maximale bruto jaarsalaris €52.000,- uitgaande van een 40-urige werkweek;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. een dertiende maand en premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en 27,5 vakantiedagen op fulltime basis.
- Caribenworkstation, mogelijkheid om te werken vanaf Curaçao met lokaal klantbezoek.
- Aandacht en ruimte voor eigen ontwikkeling en opleidingen;
- Initiatief, ondernemerschap en lef wordt gewaardeerd en gestimuleerd;
- Een open en informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
- We zorgen dat je naast kantoor, ook thuis, een goede werkplek hebt, inclusief bureaustoel, (extra) beeldscherm en laptop.
OVER ANVA
Al meer dan 45 jaar is ANVA InsureTech partner en marktleider voor honderden bedrijven binnen de verzekeringsbranche met duizenden gebruikers. Onze software ondersteunt efficiënte verzekeringsprocessen, optimale bedrijfsvoering en duurzame klantrelaties waarbij wij vanuit samenwerking en innovatie meerwaarde blijven creëren.
Om meer wendbaarheid en een grotere klantgerichtheid te creëren, werken we bij ANVA o.a. volgens de agile en LEAN-methode. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffie-corner babbel je regelmatig even met collega’s, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze collega’s in de branche en vragen we onze klanten of we de juisten dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen.
Ja, ik heb interesse!
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Maartje Kool (HR) m.kool@anva.nl of via 033-4798200 / 0626598548. Een assessment maakt onderdeel uit van het selectieproces.
Wil je solliciteren? Maak dan gebruik van onderstaand formulier. We vragen je een VOG op te vragen. Waar wacht je nog op?