Het krachtige IT systeem wat inmiddels gekoppeld is met vele partijen brengt een efficiënte workflow die geheel transparant is voor de verzekeraar en de eindgebruiker.
Smartphort heeft een breed scale aan technici in dienst die zeer breed inzetbaar zijn, waardoor vele uiteenlopende producten kunnen worden aangeboden. De meeste producten herstellen ze in de centrale werkplaats met behoud van de fabrieksgarantie. Als klant houden ze je van elke stap op de hoogte en door geavanceerde koppelingen met verzekeraars beschikken ze over alle gegevens die belangrijk zijn om dossiers snel en juist af te wikkelen.
Smartphort is sterk in het communiceren met verzekeraars en eindgebruikers. Daarnaast geven ze snel duidelijkheid over het probleem. Smartphort is dan ook geen basic repair center maar kijkt primair naar de beste oplossing voor de klant en verzekeraar. Het systeem is transparant en zeer gebruiksvriendelijk, van aanmelden, kiezen van een ophaal verzoek tot het accorderen van een prijsopgave. Smartphort verrekent alle kosten met de klant of verzekeringsmaatschappij. Bij geen eigenrisico heeft de klant geen rompslomp met rekeningen dit proces is geheel geautomatiseerd. Tevens hebben hun klanten een eigen dossier pagina waar ze alles snel en helder kunnen volgen. Eventueel kan dit geheel branded om uit naam van een verzekeraar te acteren.
“Inmiddels werken wij al enkele jaren naar volle tevredenheid samen met SmartPhort. Schadeherstel verloopt vlot en goed, en als herstel niet mogelijk is regelt SmartPhort een vervangend apparaat. Mede door de korte lijnen kan onze schadelast laag blijven. Dit is een van de redenen waardoor we met vertrouwen een premieverlaging konden doorvoeren. Die korte lijnen dragen overigens ook bij aan een oplossingsgerichte samenwerking om onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Bij Nh1816 werken we elke dag aan een goede dienstverlening; SmartPhort draagt hier zeker aan bij!”
Marcel Tourlamain
NH18116