Dstny optimaliseert de bereikbaarheid en werkprocessen van financiële dienstverleners. Zij biedt alle tools om ervoor te zorgen dat jouw klanten je op elke gewenste manier kunnen bereiken.

Door innovatieve oplossingen te integreren helpt Dstny organisaties business communicatie eenvoudiger in te zetten. Dstny is marktleider op het gebied van telefonie integraties en voorziet intermediairkantoren in Nederland van feilloze telefoniekoppelingen met diverse tools. Het team van Dstny weet precies wat jij nodig hebt om bedrijfscommunicatie te moderniseren én verbeteren.

Telefonie integratie

Door de telefonie integratie van Dstny verschijnen klantgegevens en relevante ANVA labels in beeld nog vóórdat het gesprek is aangenomen. Zo zie je bij inkomende oproepen wie er belt en kunnen klanten persoonlijk begroet worden. Nooit meer opnieuw hoeven vragen naar een naam. Relatienummer, NAW- of klantgegevens direct getoond. Met Dstny voorkom jij onnodig lang zoeken en ben je optimaal op de hoogte over de persoon wie jij aan de lijn hebt.

Persoonlijk en professioneel klantcontact

Noteer gedurende een telefoongesprek jouw gespreksnotitie(s) in Dstny, die vervolgens geautomatiseerd worden weggeschreven en opgeslagen in ANVA Backoffice. Open met één klik het juiste relatiedossier, zonder een lopende sessie te onderbreken. Zoek een specifiek document of polis er direct bij, om wijzigingen door te kunnen voeren. Door haar ervaring en specialisme binnen het intermediair kent Dstny de definitie van efficiënte werkprocessen en een hoge(re) klanttevredenheid. Zijn er meerdere dossiers met hetzelfde telefoonnummer? Dan zie je een overzicht van alle relaties waar je uit kunt kiezen.

‘’Onze slogan is ‘GHW verzekert persoonlijk’ en veel van onze keuzes baseren we hier ook op. Als je dan twee partijen hebt, één je fundament ANVA en de ander je leverancier voor de telefonie, die hun techniek combineren om deze slogan in werkelijkheid te brengen, dan zijn we echt een heel eind op weg. Bij inkomende telefonie zien we wie er belt en welke adviseur er bij de klant hoort. Hierdoor kunnen we de klant persoonlijk begroeten. Persoonlijker gaat het simpelweg niet worden’’

Sander van AlphenDirecteur GWH assurantiegroep B.V.

Meer weten over deze module?
Neem contact met ons op
Neem contact op met
Ronald
Rongen