Terugblik op ANVA’s vierde klanttevredenheidsonderzoek

ANVA onderzoekt Vlak voordat de zomervakantie officieel van start ging, informeerden we je over de uitkomsten van onze eerste drie klanttevredenheidsonderzoeken (KTO). Nu wij onze klanttevredenheid tweemaandelijks en kort cyclisch in plaats van iedere twee jaar uitvragen, zijn de resultaten van het vierde KTO inmiddels alweer bekend.

Naast het meten van de Net Promotor Score (NPS) stond het KTO dit keer in het teken van het beoordelen van onze informatievoorziening en communicatiemiddelen. Benieuwd naar alle ins en outs? In de speciaal daarvoor ontworpen infographic praten we je graag bij over de uitkomsten.

Download hier de volledige infographic

Actiepunten

Om onze dienstverlening en producten blijvend te verbeteren haalden we uit de antwoorden van dit KTO vier concrete actiepunten. We:

  1. Gaan werken met dashboards om proactief storingen te signaleren en op te lossen;
  2. Verbeteren onze telefonische bereikbaarheid;
  3. Verbeteren ANVA Help en stellen introductievideo’s beschikbaar;
  4. Betrekken klanten meer bij onze productontwikkeling.

 

Werk mee en geef jouw mening

Naast het delen van jouw irritaties, frustraties en hopelijk ook zo af en toe een complimentje help je ons bij het invullen van het KTO om ANVA in de toekomst (nog) beter aan te laten sluiten op jouw wensen, werkwijze, aanbod en dienstverlening. We vragen je daarom heel graag om aan het onderzoek mee te werken.

Als je deelneemt aan het KTO kun je ook alle resultaten real time terugzien. Wij vinden het namelijk belangrijk om transparant te zijn. Sta jij nog niet op onze lijst van respondenten? Laat het ons dan weten door een mailtje te sturen naar verkoop@anva.nl.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief