Nieuws

Roel van Dijk: jouw feedback maakt ons sterker

10
January
2021

In het najaar van 2019 deelden we in ons magazine de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek. Daarin konden we vermelden dat onze waardering was gestegen. Toch was er nog veel ruimte voor verbetering, we stegen van een 6 naar een 6,5. We vroegen Roel van Dijk naar de verschillende ontwikkelingen die hebben plaatsgevonden naar aanleiding van het onderzoek.

“De software moet zo intuïtief mogelijk werken en ondersteuning bieden aan het dagelijks werk van jou als gebruiker. Om dit te kunnen realiseren, toetsen we de ontwikkeling van de software steeds vaker bij klanten. In 2020 zijn veel gesprekken gevoerd met gebruikers, workshops gehouden met klanten panels om tot de kern te komen van jouw wensen en behoeftes. Ter bevordering van co-creatie is in 2019 het ambassadeursprogramma geïntroduceerd. Onze ambassadeurs geven ons waardevolle feedback over onder andere ANVA Extract, ANVA Hub, ANVA Rules en ANVA Backoffice. Eind vorig jaar hadden we ons eerste online ambassadeurs event waar de inmiddels twaalf organisaties ervaringen konden uitwisselen.”

“Om nog duidelijker en transparanter te laten zien waar we mee bezig zijn hebben we een aantal zaken aanonze website toegevoegd. Zo kun je nu onze roadmap online terugvinden. Aanvullend daarop is Hubdate live gegaan binnen ANVA Hub. Hier vind je altijd de meest actuele informatie over hoe je ANVA Hub het beste kunt gebruiken en wat je aan functionaliteiten kunt verwachten. Voor de gebruikers is de kennisbank opgericht. Hier vindt je antwoorden terug op veel gestelde vragen, zodat je snel zelf een antwoord kan vinden. Maar ons werk is vooral mensenwerk en daarom staat ons vaste team van accountmanagers, service level managers en consultants voor je klaar. Deze collega’s zijn een vangnet voor alles waar je tegenaan loopt en helpen je graag verder.”

“Hoewel we stappen hebben gemaakt, we zijn ons er van bewust dat we er nog niet zijn en daarom blijven we onszelf ontwikkelen. We blijven onze ideeën graag toetsen bij klanten. Ook in 2021 staat daarom het klanttevredenheidsonderzoek voor ons hoog in de prioriteitenlijst. Daarover volgt later meer.”

Meer weten?
Neem contact met ons op
Neem contact op met