Met de releasekalender altijd op de hoogte van de laatste updates

We voorzien je graag zo goed mogelijk van de laatste informatie. Daarom werken we ook continue aan support.anva.nl. Afgelopen maand zijn er twee ontwikkelingen doorgevoerd: kennisbankkaarten en uitfaseringen.

Kennisbankkaarten

We zorgen er graag voor dat je direct verder kan met je werkzaamheden. Daarom geven we bij het aanmaken van tickets al suggesties van mogelijke antwoorden en soortgelijke vragen. Deze komen automatisch naar boven, maar we hebben wel wat tips om de meest geschikte suggesties te ontvangen.

  • Als je bij het aanmaken van een ticket het woord ‘Hub’ invoert, komen alle beschikbare kaarten met antwoorden naar voren.
  • Begin met het kernwoord van je vraag. Als je begint met het woord ‘hoe’, komen alle artikelen waar het woord hoe in de titel staat naar voren. Begin dus met een gerichter woord, zodat je antwoord beter aansluit. “Hoe richt ik Aplaza in op ANVA Hub?” wordt dan bijvoorbeeld “Aplaza Hub”.
  • Bij meerdere woorden krijg je van beide woorden de zoekresultaten, maar het bovenste artikel bevat beide woorden. In het voorbeeld van hiervoor: “Aplaza” zal meerdere hits geven, maar bij “Aplaza Hub” geeft het eerste artikel al antwoord op je vraag.

Uitfaseringen

Zoals je misschien al hebt gemerkt zijn wij druk bezig met het vernieuwen van bestaande Backofficekoppelingen naar koppelingen op ANVA Hub. Het gevolg daarvan is dat de eerdere versies opgeschoond gaan worden. Het uitfaseren doen we via de ANVA Backofficerelease. Ben je benieuwd wanneer de uitfaseringen gaan volgen? Op de releasekalender op support.anva.nl is alvast vooruit te lezen wanneer we wat uitfaseren.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief