Blog

Het ANVA Klantdomein

12
September
2022

Dat we ons als ANVA zijnde blijvend willen verbeteren, hebben we al vaker verteld. De afgelopen maanden zijn we daar niet alleen binnen de ANVA servicedesk mee bezig geweest, maar binnen heel ANVA. In deze blog neem ik je daarom graag mee in de veranderingen binnen de afdelingen die contact hebben met jou als klant.

Team Klantdomein

Om dat te laten slagen kunnen we natuurlijk een hoop werkafspraken maken. Het gaat alleen veel beter werken als we als groot team, met ieder een eigen expertise, samenwerken. We zijn dan ook druk op zoek naar de juiste plek in ons pand om allemaal bij elkaar te zitten.

Martijn Klimbie had de laatste periode met veel van onze klanten al regelmatig contact als Service Level Manager. Op papier was hij echter nog supportmedewerker en ook in de praktijk behandelde hij hier en daar zelf nog tickets. Vanaf 1 augustus hebben wij zijn functie aangepast en is hij fulltime Service Level Manager. De collega’s die offertes opstellen, consultants plannen, factureren, contracten opmaken en alle andere belangrijke taken op zich nemen zullen vanaf nu als Binnendienst Klantdomein opereren. Zo kunnen zij onderling afstemmen, schakelen en kennis delen.

Een ander team met vereende krachten zijn onze content specialisten. Zij gaan naast het schrijven van de teksten in onze ANVA Help en het maken van walk throughs ook onze eigen studio beheren. De promotiefilm voor onze deelname aan de Klant Contactquiz is daar een mooi voorbeeld van. Door deze verandering kunnen zij ondersteunen bij het maken van meer content, niet alleen voor Customer Support.

En dan?

Iedere stap die wij zetten draagt bij aan onze verbetering. Klaar zijn we nog lang niet, maar de eerste stappen zijn gezet. Jou vanaf één centraal punt te bedienen, terwijl we op de achtergrond met ruim 40 collega’s het werk uitvoeren, is ons uiteindelijke doel!

Binnen het Klantdomein weten we van elkaar wat er speelt en zullen we elkaar verder helpen. De stijl van deze blog zal daarmee ook iets veranderen. Ik ga niet langer schrijven namens Customer Support, maar namens het Klantdomein. Ook zal ik niet meer altijd het gezicht van de blog zijn. Eerder heb ik al een keer het woord gegeven aan Ellen, de komende tijd zal je zo af en toe verschillende gezichten voorbij zien komen. Zo wordt deze blog eigendom van het gehele Klantdomein en iedereen die erin werkt.

Meer weten?
Neem contact met ons op
Neem contact op met