Chatbotpilotsessie gaat van start

In oktober vorig jaar deden we een oproep voor pilotkantoren om de mogelijkheden van een chatbot te ontdekken. Deze virtuele collega wordt op jouw website geplaatst en helpt in het klantcontact, zodat jij tijd overhoudt en je collega's kan inzetten op de plekken waar ze echt nodig zijn. Inmiddels hebben we genoeg geïnteresseerden verzameld en gaat het pilottraject begin volgende maand van start.

Eind vorig jaar hebben we samen met onze partner Eerstestap een eerste klantsessie georganiseerd om de nieuwe Virtuele Assistent te gaan ontwikkelen. Deze slimme chatbot staat de hele dag paraat om je klanten te helpen met het zelfstandig uitvoeren van verschillende processen. Tijdens deze sessie kwam duidelijk naar voren dat er vooral behoefte is in ondersteuning van het doorgeven van automutaties, het afgeven van de voorlopige dekking en het melden van schades.

 

Eerstestap gaat nu graag verder met de geïnteresseerden om de Virtuele Assistent mogelijk te maken. Deze kantoren kunnen al vanaf eind mei 2021 beschikken over de eerste versie van hun Virtuele Assistent. Op 3 maart 2021 om 9.30 uur start Eerstestap met een online sessie, waarin er samen bepaald wordt wat de Virtuele Assistent moet kunnen om een waardevolle ondersteuning te bieden. Deze sessie zal ongeveer 2,5 uur in beslag nemen. Wanneer de verwachtingen van de Virtuele Assistent duidelijk zijn, wordt de impact bepaald en kan er direct gestart worden.

Nog aanmelden voor de online sessie?

Heb je niet meegedaan aan de klantsessie vorig jaar, maar heb je interesse om toch nog aan te haken? Dat kan! Stuur ons een mailtje en meld je aan!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief