Benieuwd naar de resultaten van ons KTO?

Het startpunt van verandering begint bij jezelf. Dat klinkt wellicht cliché, maar maakt het niet minder waar. Om onze veranderingen kracht bij te zetten besloten we op een vernieuwde wijze ons klanttevredenheidsonderzoek in te richten. Dit doen we door onze klanten ongeveer één keer per twee maanden een aantal korte vragen te stellen in plaats van één keer per twee jaar een groot klanttevredenheidsonderzoek te houden.

Door deze nieuwe aanpak kunnen we klanten veel gerichter om feedback vragen en sneller verbeteringen doorvoeren. Hiermee willen wij onze producten en diensten nog beter aansluiten op de wensen en behoeften. Deze maand hebben wij de eerste korte vragen verstuurd. De respons was hoog en daar zijn wij heel blij mee.

We willen volledig transparant zijn in de resultaten van deze onderzoeken, hoewel we dat best spannend vinden. In een persoonlijk dashboard kunnen alle deelnemers resultaten (geanonimiseerd) inzien.

Deze maand lieten we alle deelnemers van het KTO in een webinar de eerste resultaten zien. Benieuwd wat we lieten zien?

 

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief