Nieuws

AWI en ANVA trekken samen op

25
January
2022

Implementeren, leren en evalueren. Het zijn de drie essentiële stappen tijdens de introductie van een nieuw product. Maar dat een dergelijke introductie na enige tijd soms ook loslaten en een nieuwe weg inslaan kan betekenen, bewijst ons partnership met AWI. Inmiddels heeft onze samenwerking nieuwe resultaten opgeleverd waar Manon Borsboom, directeur van AWI, en Remco Brouwer, product owner bij ANVA, meer over vertellen.

Klantmap

“Een tweede initiatief is de klantmap. Hiermee is het voor consumenten mogelijk om inzicht te krijgen in alle relevante informatie rondom verzekeringsgegevens. Daarnaast kan de consument contactleggen met de verzekeringsagent. Een volgende stap is het toevoegen van het zelfstandig doorvoeren van mutaties, het accorderen van offertes en het beantwoorden van slotvragen. Ook staat het koppelen van enkele externe partijen en ANVA Hub voor adviseurs gepland. Zo neemt de toegevoegde waarde van de klantmap aanzienlijk toe in de keten en dus voor de adviseurs, zonder aan de behoefte van de consument voorbij te lopen. Een win-win situatie dus!”, aldus Manon.

Efficiënter werkproces

De gestroomlijnde keten van voor tot achter, korte(re) lijnen en doorlooptijden en de samenwerking tussen ANVA en AWI zorgt voor een flinke efficiëntieslag. Geen onnodige dubbele activiteiten meer, minder kosten en meldingen en dus tijd voor andere zaken! De eerste drie componenten van ons partnership zijn geboren. We kijken er naar uit om de samenwerking op te blijven zoeken om samen de keten stapsgewijs efficiënter in te richten.

Meer weten?
Neem contact met ons op
Neem contact op met