Nieuws

Sluit je aan bij de chatbotpilot

18
March
2021

De introductiesessie van de chatbotvalidatie samen met Eerstestap was een succes. In juni 2021 kunnen de deelnemers al gebruik maken van de Virtuele Assistent. Dat is fijn, want deze assistent biedt je ondersteuning in het helpen van jouw klanten door 24 uur per dag beschikbaar te zijn en alvast de eerste vragen op te vragen. In een eerdere sessie kwam naar voren dat deze ondersteuning vooral gewenst was op het gebied van schade melden, (auto)mutatie en naverrekenen. Deze thema's zijn in de introductiesessie verder uitgediept.

Er maken al verschillende kantoren gebruik van de Virtuele Assistent van Eerstestap en melden veel voordelen. Zo staan veel bestaande hypotheekklanten open voor herhaaladvies en is de klanttevredenheid naar aanleiding van dit traject een 7,8 op 10.

Maximale waarde op korte termijn

In de recente introductiesessie hebben wij onze bevindingen uit eerdere sessies gevalideerd en zijn wij dieper ingegaan op de verwachtingen bij de thema’s schademelding, (auto)mutatie en leadgeneratie. Deze informatie hebben wij direct tijdens de sessie kunnen omzetten in aanbod waarbij Eerstestap in ruil voor een initiële investering direct aan de slag kan met het realiseren van de besproken processen. Dit aanbod is beschikbaar voor elk type kantoor van volmacht tot provinciaal. Onze Accountmanager Jurriën vertelt je hier graag meer over.

Om op korte termijn zoveel mogelijk waarde te kunnen bieden breidt Eerstestap in verschillende fasen de functionaliteiten van de Virtuele Assistent uit. Zij zullen dus beginnen met processen die generiek zijn voor de meeste advieskantoren. Vervolgens bepaalt Eerstestap samen met jou het meest logische vervolg om processen uit te breiden of nieuwe processen te ontwikkelen.

Zo zien we mogelijkheden voor een verdere procesoptimalisatie op het gebied van:

  • Het direct afwikkelen van een poliswijziging of kleine schade met behulp van informatie uit ANVA;
  • Doorsturen van een schademelding naar onze partners EMS of CED;
  • Virtuele Assistent benaderen vanuit de apps van Concapps;
  • Geautomatiseerde nazorg op verzekeringen met behulp van actuele polisinformatie uit ANVA.
Meer weten?
Neem contact met ons op
Neem contact op met