ANVA is op zoek naar pilotkantoren om samen de mogelijkheden van een chatbot te onderzoeken. De virtuele collega wordt op jouw website geplaatst en helpt in het klantcontact, zodat jij tijd overhoudt en je collega's kan inzetten op de plekken waar ze echt nodig zijn.
Dit jaar hebben er twee informatiesessies plaatsgevonden met ANVA klanten. In deze sessies zijn een aantal processen gedefinieerd die overgenomen kunnen worden door een virtuele collega. Dit gaat om simpele taken die vaak veel tijd kosten en gemakkelijk overgenomen zouden kunnen worden. Een chatbot zou perfect ingezet kunnen worden voor de simpele wijziging van voertuig, woonadres of gezinssamenstelling of voor het doorgeven van een simpele schademelding in de categorie brand, aansprakelijkheid of auto.
De chatbot wordt op jouw website geplaatst. Het is aan jou om te bepalen waar de input terechtkomt. Meestal is dit een ingevuld formulier via de mail, waar een medewerker het oppakt en mee verder kan gaan. Door de inzet van ANVA Flow wordt het proces bij de juiste klant in ANVA Hub geplaatst. Hierdoor heb je direct de documentatie bij de juiste klant ter inzage.
Het is nu tijd voor de volgende stap, namelijk het bouwen van deze mogelijkheid. Hiervoor zijn we op zoek naar een aantal pilotkantoren die interesse hebben om te investeren in dit project. Door een gezamelijke investering van meerdere klanten is de instap veel lager en kunnen we een zeer aantrekkelijke korting geven op Safebay en ANVA Flow.
De bot wordt gebouwd door een partner, waardoor het testen al in het eerste kwartaal van 2021 kan plaatsvinden. Heb je interesse of wil je meer informatie? Vul dan onderstaand contactformulier in.
Reageren kan tot 1 december 2020. Heb je meegedaan aan de informatiesessie? Dan nemen we persoonlijk contact met je op.