We voorzien je graag zo goed mogelijk van de laatste informatie. Daarom werken we ook continue aan support.anvabackup.wpenginepowered.com. Afgelopen maand zijn er twee ontwikkelingen doorgevoerd: kennisbankkaarten en uitfaseringen.
We zorgen er graag voor dat je direct verder kan met je werkzaamheden. Daarom geven we bij het aanmaken van tickets al suggesties van mogelijke antwoorden en soortgelijke vragen. Deze komen automatisch naar boven, maar we hebben wel wat tips om de meest geschikte suggesties te ontvangen.
Zoals je misschien al hebt gemerkt zijn wij druk bezig met het vernieuwen van bestaande Backofficekoppelingen naar koppelingen op ANVA Hub. Het gevolg daarvan is dat de eerdere versies opgeschoond gaan worden. Het uitfaseren doen we via de ANVA Backofficerelease. Ben je benieuwd wanneer de uitfaseringen gaan volgen? Op de releasekalender op support.anvabackup.wpenginepowered.com is alvast vooruit te lezen wanneer we wat uitfaseren.