ANVA voert regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit om inzicht te krijgen in de kwaliteit van onze dienstverlening. Hiermee willen wij onze producten en diensten beter laten aansluiten op jouw wensen en de behoeften van je organisatie. We hebben veel waardering voor hoe onze klanten met ons meedenken en waardevolle feedback geven.
In dit artikel willen we daarom graag meer vertellen over de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek in december.
Wil je ook deelnemen aan het onderzoek en sta je nog niet op de lijst van ontvangers. Laat het ons weten door een mailtje te sturen naar verkoop@anva.nl. Wij zorgen wij ervoor dat je de nieuwe vragen ontvangt.
We zijn actief bezig met de verbeterpunten binnen onze organisatie. De opzet van ons nieuwe klanttevredenheidsonderzoek is een eerste stap naar het regelmatig luisteren naar jouw vragen.
Eén van de vervolgacties is dat we onze werkwijze rondom productmanagement en softwareontwikkeling continu verbeteren. We maken prioriteit van agile werken binnen ANVA en zoeken een nauwere samenwerking tussen verschillende afdelingen om onze klanten meer waarde te bieden met onze software. Daarnaast ben je altijd welkom om aan te sluiten bij sprintreviews, zodat je feedback kan geven over de ontwikkelde software.
In de week van 21 maart versturen we in samenwerking met onderzoeksbureau 2DAYSMOOD ons volgende klanttevredenheidsonderzoek. Na dit onderzoek zullen we de resultaten en bijhorende acties weer delen via onze kanalen.