Nieuws

Een overzicht van onze meest recente klantfeedback

18
March
2022

ANVA voert regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit om inzicht te krijgen in de kwaliteit van onze dienstverlening. Hiermee willen wij onze producten en diensten beter laten aansluiten op jouw wensen en de behoeften van je organisatie. We hebben veel waardering voor hoe onze klanten met ons meedenken en waardevolle feedback geven.
In dit artikel willen we daarom graag meer vertellen over de resultaten van ons klanttevredenheidsonderzoek in december.

Wil je ook deelnemen aan het onderzoek en sta je nog niet op de lijst van ontvangers. Laat het ons weten door een mailtje te sturen naar verkoop@anva.nl. Wij zorgen wij ervoor dat je de nieuwe vragen ontvangt.

Samenvatting resultaten december

  • 73% van onze ondervraagde klanten tonen een positieve stemming t.o.v. ANVA. De positieve stemming heeft vooral betrekking op de mensen binnen ANVA. De samenwerking wordt als prettig ervaren. De stemming is minder positief in het geval van de algemene organisatie van ANVA, we kunnen nog veel stappen maken in de manier waarop we jou betrekken in de ontwikkeling van onze software en producten.
  • Bij de vraag of onze klanten ons zien als een leverancier of businesspartner antwoordt het grootste gedeelte van onze klanten dat ze ons zien als leverancier. Als organisatie willen we meer waarde kunnen toevoegen en kunnen fungeren als jouw businesspartner. Hier is dus nog zeker werk aan de winkel.
  • We hebben te verbeteren in onze software en onze dienstverlening. Hier scoren we respectievelijk een 6,6 en een 6,7 op een 10-puntenschaal. Vooral de toekomstbestendigheid van onze software is een punt van feedback die we hebben gekregen en waar we als organisatie mee aan de slag zijn.
  • Ook is het belangrijk het gesprek met jou als klant aan te blijven gaan. Jouw input is zeer belangrijk voor ons, zodat de software goed aansluit bij jouw wensen en behoeften.

Actiepunten binnen onze organisatie

We zijn actief bezig met de verbeterpunten binnen onze organisatie. De opzet van ons nieuwe klanttevredenheidsonderzoek is een eerste stap naar het regelmatig luisteren naar jouw vragen.

Eén van de vervolgacties is dat we onze werkwijze rondom productmanagement en softwareontwikkeling continu verbeteren. We maken prioriteit van agile werken binnen ANVA en zoeken een nauwere samenwerking tussen verschillende afdelingen om onze klanten meer waarde te bieden met onze software. Daarnaast ben je altijd welkom om aan te sluiten bij sprintreviews, zodat je feedback kan geven over de ontwikkelde software.

In de week van 21 maart versturen we in samenwerking met onderzoeksbureau 2DAYSMOOD ons volgende klanttevredenheidsonderzoek. Na dit onderzoek zullen we de resultaten en bijhorende acties weer delen via onze kanalen.

Meer weten?
Neem contact met ons op
Neem contact op met