Een app is een handig onderdeel van digitaal klantcontact. Consumenten kunnen zelf eenvoudig wijzigingen doorvoeren en altijd hun polisinformatie inzien. Maar als serviceprovider weet je ook dat het veel werk is om voor ieder kantoor een aparte app aan te maken. De Concapps store van onze partner Concapps biedt hier een oplossing voor en maakt het mogelijk de verschillende apps van kantoren te bundelen in een duidelijk overzicht.
Iedere app kan zijn eigen uitstraling hebben en verschillend van elkaar zijn. Per app wordt de configuratie opgehaald en op de telefoon gezet. Niet alleen kun je de apps samen in de appstore uploaden, ook vanaf het moment dat de apps online staan, is het up-to-date houden goed te doen. Updates zijn namelijk tegelijkertijd uit te voeren. Dit maakt het onderhoud en beheer van de apps een stuk gemakkelijker. De toepassing sluit daarnaast aan bij het beleid van Apple en Google, die het gebruik van zogenaamde “Container Apps” promoten wanneer sprake is van veel vergelijkbare apps.
Naast altijd een up-to-date overzicht, kunnen consumenten ook op alle momenten van de dag zelf dingen regelen in de app. De consumenten van de kantoren kunnen verschillende dingen zelf regelen in de app, waaronder:
Ook jijzelf kan informatie delen, in zowel de app als de gekoppelde website. Dat is overzichtelijk voor jou en voor de eindconsument. Informatie als nieuws, Q&A’s, protocollen, documenten en contactformulieren zijn eenvoudig te delen.
Lees meer over de mogelijkheden van Assurantie Apps en de Concapps Store op de website van concapps.