Nieuws

ANVA’s nieuwe kennisbank

1
January
1970

ANVA Support is onlangs uitgebreid met een nieuwe functie, de kennisbank. Wanneer je een ticket aanmaakt op ANVA Support, krijg je meteen suggesties te zien van relevante kennisartikelen. We maken onderscheid tussen instructieartikelen (hoe werkt de software?) en probleemoplossende artikelen (hoe los ik dit op?) en daarmee is het een mooie aanvulling op de ANVA Help.

Staat het antwoord op jouw vraag of foutmelding in één van de artikelen? Dan hoef je geen ticket meer aan te maken en kun je meteen verder. De kennisbank kan jou dus veel tijd besparen. Was het kennisartikel toch niet helemaal wat je zocht? Dan kan je dit direct bij het artikel aangeven. Op basis van jouw feedback worden de suggesties voor de artikelen in de toekomst nog relevanter. Daarnaast verrijken we de kennisbank met nieuwe artikelen die voortkomen uit tickets waar eerder nog geen artikel voor beschikbaar was. Op dit moment bevat de kennisbank 55 artikelen en dat worden er steeds meer. Met jouw hulp wordt de kennisbank dus steeds completer en helpen wij jou vaker én sneller op weg.

Meer weten?
Neem contact met ons op
Neem contact op met