Je relevante klantgegevens altijd bij de hand

ANVA en Panas hebben al geruime tijd een nauwe samenwerking op het gebied van telefonie. Deze samenwerking heeft als resultaat dat er een integratie is tussen het telefoniesysteem van Panas en de software van ANVA.

Panas levert zakelijke communicatie oplossingen aan financiële dienstverleners. Zij spreken dus de “taal” van de klant. De oplossingen die zij bieden zijn daardoor van grote meerwaarde. Denk hierbij aan het inregelen van wachtrijen, inregelen van noodnummers, de bezettingsgraad inzichtelijk maken, gesprekken opnemen en het koppelen aan klantdossiers. Zij weten daarom goed waar je als gebruiker tegen aan loopt. Klantvriendelijkheid, snelheid en inzicht in het gedrag en de wensen van je klanten zijn bij Panas bekend. Alles om je bereikbaarheid zo goed mogelijk in te regelen. Panas is niet voor niets een specialist voor de financiële dienstverleners.

Hoe werkt de integratie?

Door de telefonie integratie met ANVA zie je direct wie er belt en kan de klant persoonlijk begroet worden. Doordat relevante klantgegevens direct zichtbaar zijn op basis van realtime data vanuit ANVA backoffice. Zo kan er nog voor het opnemen van de telefoon gebruik worden gemaakt van deze informatie om in te spelen op het gesprek. Klanten kunnen altijd ”warm” begroet worden. Zij zullen dit als zeer prettig ervaren.

Zijn er meerdere dossiers met hetzelfde telefoonnummer? Dan zie je een overzicht van alle relevante relaties waaruit je kunt kiezen. Met het aantal relaties dat financiële dienstverleners in beheer hebben is dit zeker geen overbodige luxe. Uit ervaring weten wij dat gesprekken hierdoor persoonlijker worden en mogelijke problemen sneller opgelost worden. Het helpt je om nóg efficiënter en klantvriendelijker te werken.

Andere voordelen zijn dat er doorgeklikt kan worden naar de ANVA Hub en vanuit hier direct doorgeklikt kan worden naar het polisoverzicht van ANVA zonder de relatie opnieuw op te hoeven zoeken. Een lopende sessie binnen ANVA wordt niet afgebroken door de telefonie integratie en hierdoor gaan er ook geen gegevens verloren.

Daarnaast kan er ook uitgebeld worden vanuit het klantbeeld. Op deze manier wordt er veel tijdswinst geboekt doordat telefoonnummers niet meer ingetoetst hoeven te worden.

Integratie met ANVA Hub

De telefonie integratie wordt geleverd vanuit een betrouwbare en beveiligde cloudomgeving. Hierdoor heb je toegang tot de meest nieuwe functionaliteiten en behoren risico’s van uitval, updates en onderhoudskosten tot het verleden. Daarnaast werkt hierdoor de integratie in combinatie met de ANVA software zodanig dat de performance en snelheid van het ophalen van het klantbeeld gewaarborgd is en lopende sessies in de backoffice niet worden verstoord.

Bovendien wordt de software door de zeer kundige technici van onze servicedesk op afstand gemanaged. Er is een abonnementenmodel opgezet waarbij op eenvoudige wijze een goede keuze voor een medewerker gemaakt kan worden. Meer of minder gebruikers kunnen eenvoudig aangepast worden in de facturatie die maandelijks plaats vindt.

De telefonie integratie is een standaard functionaliteit binnen ANVA en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Panas is de eerste leverancier van zakelijke telefonie waarmee ANVA daarvoor een samenwerking is aangegaan. Verschillende ANVA kantoren maken hier met volle tevredenheid gebruik van.

Om gebruik te maken van de integratie hoef je alleen de telefonie-oplossing van Panas af te nemen. Op deze manier bieden ANVA en Panas een totaaloplossing om je klantrelaties op een zo efficiënte en klantvriendelijke manier te kunnen bedienen.

Ga naar de website van Panas voor meer informatie over deze telefonie integratie

Voordelen van telefonie integratie

  • Klanten persoonlijk begroeten
  • Realtime klantgegevens vanuit ANVA benaderen
  • Doorklikken naar polisoverzicht ANVA
  • Uitgaand bellen vanuit ANVA HUB
  • Bij doorverbinden de juiste klantgegevens meesturen naar collega
  • Uitermate flexibel; betalen per werkplek per maand.
  • Inzicht in statistieken belverkeer
  • Telefoonscripts voor noodnummers
  • Betrouwbaar en beveiligd
  • Meerdere vestigingen centraal opnemen
ROEL DER KINDEREN - DER KINDEREN VERZEKERINGEN

“Telefonische bereikbaarheid gegarandeerd”

Door persoonlijk contact wordt niet alleen ons werk aangenamer, maar ook onze dienstverlening beter. Altijd bereikbaar zijn is voor ons heel belangrijk. Panas heeft hier goed naar geluisterd en ons de oplossing geboden waardoor we nu altijd bereikbaar zijn voor onze klanten en door kunnen blijven werken. We zijn een tevreden gebruiker en erg blij met de goede communicatie voor, tijdens en na het implementeren van de nieuwe telefonie oplossing. Ik kwalificeer Panas als een actief, vooruitstrevend bedrijf dat niet stil zit en de ontwikkelingen in de zin van verbeteringen juist opzoekt.

WILLIAM HEIJMANS - BIEMANS MAKELAARDIJ EN ASSURANTIËN

“Persoonlijk contact en tijdwinst”

Door de VoIP-telefonie integratie met ANVA werken wij nu klantvriendelijker, overzichtelijker en efficiënter. De klanten worden persoonlijk aangesproken wanneer ze bellen doordat de klantgegevens meteen inzichtelijk zijn. De samenwerking met Panas is uitstekend verlopen, ze komen alle beloftes na. Het is fijn om één contactpersoon als aanspreekpunt te hebben en als klant te ervaren dat Panas echt tijd voor je neemt, met je mee denkt en er alles aan doet om je zo goed mogelijk te helpen. De wijze waarop Panas VoIP-telefonie levert is hun kracht en ons voordeel als klant!

Interesse in een telefoniekoppeling?

De koppeling is standaardfunctionaliteit binnen ANVA Hub. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te verkennen.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief