Digitaal is de norm

Gemakkelijk offertes, transacties en mutaties doen én op een eenvoudige manier documenten en berichten ontvangen: dat is Aplaza. Je kunt hiermee tot wel tien minuten tijdwinst per transactie realiseren. Bovendien beschik je dankzij de koppeling met Aplaza altijd over een foutloze administratie en ontvang je documenten digitaal direct bij de juiste polis in ANVA.

Aplaza te gebruiken vanaf extranetten verzekeraars

Aplaza is ook direct te gebruiken vanaf het extranet van aangesloten verzekeraars. Aanvragen, offertes of mutaties die je invoert via een verzekeraarsextranet worden met één druk op de knop automatisch opgenomen in je ANVA-pakket. Op deze manier hoeven gegevens niet langer dubbel te worden ingevoerd. Dit bespaart tijd en kosten en zorgt ervoor dat alle relevante klantgegevens beschikbaar zijn.
Klik hier voor alle aangesloten aanbieders.

Geautomatiseerd verwerken van documentenstroom

Met Aplaza’s documenten- en berichtenservice hoef je documenten niet langer te scannen, te printen of per post te versturen. Dat scheelt al snel duizenden euro’s per jaar. De documenten- en berichtenservice van Aplaza is gericht op het optimaal afhandelen van grote stromen berichten en documenten. Prolongatie- en mutatieberichten, polisdocumenten, brieven en boekingsstukken worden door de aangesloten verzekeraar of serviceprovider klaargezet, waarna je ze met één druk op de knop kunt binnenhalen. Vervolgens worden ook deze documenten in het ANVA-pakket automatisch gekoppeld aan het juiste klantdossier en de juiste polis.

Documenten en berichten versturen via Aplaza aan agenten?

Wil je als aanbieder, serviceprovider of volmachtkantoor je agenten ontzorgen door de verzekeringsdocumenten en berichten aan te bieden via Aplaza? Dat kan nu ook met onze nieuwe ANVA Postbus. De documenten en berichten die jij in jouw ANVA software genereert distribueer je via de ANVA Postbus automatisch naar Aplaza. Vandaaruit kunnen zij dit vervolgens eenvoudig via Aplaza in hun eigen pakket verwerken.

Voordelen van Aplaza

  • Snelheid;
    Je bespaart tot tien minuten per transactie en vijf minuten per digitaal document.
  • Gemak;
    Geen gegevens meer overnemen van het ene systeem naar het andere.
  • Foutloos;
    Gegevens hoeven niet meer handmatig overgenomen te worden en worden direct in het juiste klantdossier aangepast.
  • Kostenbesparing;
    Tijd en kosten die u met Aplaza bespaart kunt je besteden aan je échte business.

Aanmelden voor Aplaza?

Ga naar de website van Aplaza voor meer informatie of stuur een mail om je aan te melden.

Website Aplaza

www.aplaza.nl

Mail Aplaza

info@aplaza.nl