DDi is onderdeel van Inpact waarbij de focus ligt bij het faciliteren van efficiency. DDi ondersteunt gebruikers met robots en AI-oplossingen die onder andere helpen bij het verwerken van mailberichten. Het versturen van aanvragen en notificaties en het uitvoeren van standaard typewerk. DDi automatiseert vele administratieve, repeterende taken, wat een hoop efficiency brengt.
DDi is voorloper in alles wat met robotics en AI te maken heeft binnen de verzekeringsbranche. Met haar apps en het inpact.ai platform, helpt DDi jou veel tijd besparen in de belangrijkste werkprocessen. Van een digitale postkamer tot muteren en prolongeren. Verwerken van claims, excasso’s, rekening couranten, facturen en apps op maat. DDi automatiseert vele administratieve, repeterende taken en helpt jou om apps snel in gebruik te nemen. Met deze toepassingen, die al door veel ANVA kantoren worden ingezet, biedt DDi efficiency en administratieve ondersteuning.
DDi heeft jarenlange kennis en ervaring in de verzekeringsbranche, waardoor haar oplossingen naadloos aansluiten bij de behoefte van gebruikers. Waar veel RPA en AI-oplossingen generiek zijn, kent DDi de uitdagingen en kansen in de verzekeringsbranche. Daarnaast zijn haar oplossingen naadloos geïntegreerd met ANVA.