Blinqx is een aanbieder van softwareoplossingen die dienstverlenende professionals versterkt in hun groei en succes. De state-of-the-art software van Blinqx digitaliseert en optimaliseert de processen van meer dan 200.000 gebruikers in verschillende sectoren. Hiermee ondersteunen we de groei van hypotheek & verzekering adviseurs, finance & HR managers, advocaten & juristen, accountants en zakelijk dienstverleners.
Wat eBlinqx onderscheidt van concurrenten is de verregaande en diepe integratie met ANVA, wat zorgt voor een naadloze synchronisatie van klantdata en processen. Daarnaast biedt eBlinqx CRM o.a.:
Deze unieke combinatie van flexibiliteit, AI-integratie, naadloze synchronisatie, en workflowbeheer biedt een aanzienlijk voordeel ten opzichte van andere CRM-oplossingen.
Klanten kiezen voor eBlinqx CRM vanwege de flexibiliteit, efficiëntie en uitgebreide functionaliteit die het biedt:
1. Diepe integratie met ANVA: Dit zorgt voor een naadloze synchronisatie van klantgegevens, wat het klantbeheer eenvoudiger en accurater maakt.
2. Volledige klantbeleving: Van digitale ondertekening tot videocontact, eBlinqx CRM biedt een complete oplossing voor het klanttraject.
3. Gebruiksvriendelijke interface: De flexibele inrichting van klantkaarten en dashboards maakt het eenvoudig voor bedrijven om het systeem naar iegen wens in te richten.
Deze krachtige functionaliteiten helpen bedrijven hun klantprocessen te stroomlijnen, tijd te besparen en een betere service te bieden, wat hen overtuigt om voor eBlinqx te kiezen.
"Wij hadden zelf het idee om slechts enkele onderwerpen te verbeteren. Blinqx heeft ons aan het denken gezet. Doordat zij kennis hebben van de branche kunnen zij erg goed meedenken en hebben wij veel meer slagen kunnen maken dan we van te voren hadden gedacht. Het is een professionele, flexibele en resultaatgerichte partij waar wij erg graag mee samenwerken."
Bas Provily, AON