Blog

Onze eigen software gebruiken helpt in ondersteunen

23
March
2021

Een van de speerpunten van de Servicedesk is: "We denken meer vooruit en zijn proactief". Een direct gevolg daarvan is deze maandelijkse blogpost. Iedere maand geeft Naomi je de laatste informatie en neemt ze je mee in wat er op dit moment speelt. Dit keer: gebruikmaken van onze eigen software.

Maar ANVA Flow helpt ons nu misschien wel het best. We hebben diverse workflows aangemaakt voor het plannen van afspraken, conform de SLA en het voorbereiden daarvan. Middels vaste processtappen die op de juiste collega in de werklijst staan, helpen we al onze klanten op een generieke manier en kunnen we elkaar beter opvangen bij ziekte of verlof. We willen de komende weken de workflows uitbreiden met stappen om onze klanten te informeren bij het overgaan naar een nieuwe release of het afhandelen van eventuele escalaties (ook al zetten we natuurlijk liever in op het voorkomen daarvan).

Dat deze manier van werken aanstekelijk werkt binnen ANVA is al snel gebleken. Voor de pilot die we zijn gestart met klanten voor onze Adviesoplossing op ANVA Hub zijn inmiddels ook relaties aangemaakt binnen onze eigen organisatie. Op deze manier zorgen we dat we blijven aanhaken bij deze klanten gedurende de pilot en dat we ook op de Servicedesk kunnen volgen welke gesprekken er met de Productowner en Accountmanager plaatsvinden.

Buiten de hulp in onze werkprocessen en het klantbeeld wat we hiermee opbouwen is het een groot voordeel dat we onze eigen software goed leren kennen en ervaren waar jullie als klant tegenaan gaan lopen. Zo kunnen we als collega’s vroeg in het ontwikkelproces al meedenken en feedback geven zodat het product al voordat jullie er mee werken geoptimaliseerd wordt. Waar de meeste van ons de ANVA Backoffice kunnen dromen is de ANVA Hub ook voor ons nieuw. Door er op deze manier actief mee te werken bouwen we kennis op die ook blijft hangen!

Net als onze pilotklanten kijken we uit naar de koppeling met Office365 zodat we daarmee het klantbeeld nog beter kunnen vullen.

Meer weten?
Neem contact met ons op
Neem contact op met