Altijd passend en betrouwbaar advies

ANVA is een pakket waarin verschillende diensten, inrichtingen en workflows mogelijk zijn. Met het optimaliseren van uw werkprocessen kunt u kosten besparen. Maar hoe weet u of u de mogelijkheden van uw ANVA-software optimaal benut? Een ANVA-consultant kan u daarbij helpen. Ook kunt u een ANVA-consultant inhuren om de niet-dagelijkse applicatiewerkzaamheden uit te voeren of achterstanden weg te werken.

Onze ANVA-consultants hebben kennis van de verzekeringswereld en weten businessprocessen werkend te krijgen door oplossingen te implementeren. Of het nu gaat om een bedrijfsscan, een complex implementatietraject, een conversie of een adviestraject onze ANVA-consultants helpen u graag verder.

 

 PROCESSEN ONDER DE LOEP

Om ANVA zo goed mogelijk aan te laten sluiten op uw wensen en behoeften zal een van onze ANVA-consultants eerst samen met u kijken naar uw huidige processen. Door het in kaart brengen van o.a. uw workflows en processen worden uw kansen en mogelijkheden voor u inzichtelijk gemaakt. Op basis daarvan kan de ANVA-consultant u adviseren  over het efficiënter inzetten van onze softwareoplossing.

 

NIEUWE INRICHTING OF EXTRA ONDERSTEUNING?

Wilt u gebruik maken van een nieuwe inrichting of graag extra ondersteuning? Wilt u eens sparren over het automatiseren van uw processen? Onze ANVA-consultant kan u tevens helpen met het inrichten van schermen formulieren, labels, coderingen  of de ANVA CRM inrichting. Dit kan op basis van een uur, dag of zelf periodiek om wellicht applicatiebeheer geheel uit handen te nemen. 

Werkzaamheden waarmee onze ANVA-consultant u verder kan helpen:

  • onderhouden van maatschappijgegevens zoals tarieven, tabellen etc.;
  • beheer van variabele schermen, inclusief defaults, macro’s, dekkingen en dekkingskolommen;
  • aanmaken en aanpassen van labels en coderingen;
  • beheer van formulieren, inclusief koppeling met Word;
  • selecties maken en exporteren in Excel/Acces voor managementinformatie;
  • maken van managementoverzichten, eventueel met ODBC;
  • uitvoeren van collectieve wijzigingen;
  • voorbereiding prolongatie;
  • opbouwen en afdrukken van formulieren;
  • gegevens aanleveren aan volmachtgevers;
  • productrationalisatie;
  • conversies. 

Onze ANVA-consultants komen graag bij u over de vloer. Er zijn verschillende mogelijkheden voor ondersteuning. Voor meer informatie en het maken van een afspraak kunt u telefonisch contact met ons opnemen.

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons