Agenda

Expert Sessie Service Tickets

Deze 8e Expert Sessie staat Schade & Service Tickets centraal. Onze nieuwe ANVA 6 module om een verzoek om hulp, schade, reparatie, een probleem of een algemene aanvraag van klanten mee af te handelen.

Tijdens deze Expert Sessie gaan we in gesprek met elkaar om kennis op dit gebied te delen. De feedback van onze klanten zijn voor ons van grote waarde om ervoor te zorgen dat deze nieuwe ANVA 6 functionaliteit straks naadloos aansluit op de dagelijkse werkzaamheden.

Wat gaan we doen?

Samen gaan we de nieuwe procesgestuurde functionaliteit van "Schade en Service Tickets" binnen ANVA 6 onderzoeken. Centraal staan de volgende onderwerpen:

  • Een Deepdive in het schadeproces.
  • Een sneak preview van het prototype waarin ANVA dit concept heeft gevisualiseerd.

In deze interactieve sessie vragen we je om mee te denken en input te leven.

Programma

9.30

Ontvangst

12.00

Lunch

Er staat een lekkere lunch voor je klaar. Geef even door als je dieetwensen hebt, dan houden we daar rekening mee.

15.00

Afsluiting

Gesprekspartners

Vanuit ANVA begeleiden deze collega’s de Expert Sessie:  Product Owner Leonard Wolters, Business Analist Jean-Paul den Boer en UX Designer Mathieu Jans.

Over de cursus

Meld je direct aan!