Maakt veel zaken net even makkelijker

Werken volgens een slim businessmodel, voldoen aan alle eisen, wet- en regelgeving, een goede registratie én een langdurige klantrelatie opbouwen? Onze workflows maken het allemaal net iets makkelijker. Door foutmarges te verkleinen worden uw processen nog efficiënter en boekt u tijdwinst waarmee aanzienlijk kunt besparen op de kosten per dienst of product.

Workflows helpen u om efficiënt en gestructureerd te werken tijdens veelvoorkomende werkprocessen. U voert taken uit volgens vooraf vastgelegde stappen en waar mogelijk voert het systeem de acties automatisch voor u uit. Omdat workflows volgens vaste structuren verlopen, wordt de foutkans aanzienlijk kleiner. Allereerst omdat iedere medewerker erop wordt aangestuurd om het proces op dezelfde manier uit te voeren. Daarnaast is uw registratie altijd op orde en kunt u eenvoudiger voldoen aan compliancy-eisen. De workflow legt de uitgevoerde stappen, de gemaakte keuzes, de verstuurde documenten en correspondentie automatisch vast in het dossier. Ook wordt de planning bewaakt en worden er herinneringen verstuurd wanneer openstaande acties uitgevoerd moeten worden. Met een goed doordacht proces kunt u de klant hiermee altijd optimale service bieden tegen minimale inspanningen en bent u verzekerd van continuïteit in de kwaliteit van uw dienstverlening.

 

STANDAARD WORKFLOWS LEVEREN AL VEEL OP

In ANVA CRM zijn standaard een aantal workflows opgenomen. Dit varieert van eenvoudige workflows zoals klachtenafhandeling, tot complexe workflows voor de begeleiding bij het adviesproces. Een veelgebruikte workflow is het behandelen van beltaken of afspraken. In de onderstaande afspraak ziet u dit proces terug.

Bij het aanmaken van een beltaak wordt de workflow geactiveerd. Wanneer degene die gebeld moet worden niet bereikbaar is, wordt de taak opnieuw aangemaakt. Heeft het gesprek wel plaatsgevonden, dan vraagt de workflow om een gespreksverslag. Wanneer er vervolgens een afspraak wordt ingepland, start de volgende workflow voor het behandelen van afspraken. Het systeem verstuurt een afspraakbevestiging per e-mail en optioneel een herinnerings-sms voorafgaand aan de afspraak. Tenslotte stuurt de workflow ook op het maken van een gespreksverslag na de afspraak.

Heeft u specifieke processen die geoptimaliseerd kunnen worden met een workflow op maat? Onze consultants kunnen dit voor u inrichten. Bel 033 - 479 82 00 of mail naar verkoop@anva.nl

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons