Ken je klant

Whitepaper

Benut commerciële kansen door doelgroepsegmentatie

De wereld van het verzekeringsadvies staat bol van de veranderingen. De consument is steeds beter in staat om zelf te shoppen en informatie te vinden. Op zich een positieve ontwikkeling voor financieel dienstverleners, want hoe meer iemand weet, hoe meer interesse hij heeft in het advies van een expert. Maar dan moet de consument die expert wél weten te vinden.

Er is maar één strategie die tot succes leidt: heel dicht tegen de klant aan gaan liggen. Zorgen dat je van de hoed en de rand weet en echt begrijpen wat een klant wil, wat hij zoekt en op welke manier hij bediend wil worden. Als je dat scherp hebt, kun je perfect op maat gesneden advies geven en zal de klant blij zijn dat hij meer zekerheid bij jou kan kopen. Hoe meer klantgegevens je paraat hebt en hoe beter je weet hoe je die kunt gebruiken, hoe beter je in staat bent om je klant écht te kennen. De financieel dienstverlener heeft daarbij het voordeel dat hij als een van de weinige beroepsgroepen nog echt over privézaken in contact komt met zijn klanten. Hoeveel verdient iemand? Wat heeft hij verzekerd? Hoe is zijn gedrag? Wat vindt hij belangrijk?

 

Download whitepaper

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

En blijf op de hoogte van al ons nieuws, onze events, webinars & blogs

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons