Technisch applicatiebeheerder

Sta jij stevig in je schoenen en durf jij veranderingen en verbeteringen in ons interne applicatielandschap aan te dragen én deze in overleg met je team zelfstandig uit te voeren? Jij krijgt hierin alle vrijheid, want jij bent immers de expert en durft deze rol naar je toe te trekken.

Beschik jij over een gezonde hoeveelheid daadkracht, zelfstandigheid en lever jij kwaliteit? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe collega!

Het betreft een vaste, fulltime functie op onze vestiging te Amersfoort.

Jouw rol 

Jij draagt zorg voor het inrichten, monitoren, analyseren en verbeteren van de technische infrastructuur en procedures rondom beheerde applicaties. Dit zijn de applicaties op onze eigen vestiging en niet bij onze klanten. Jij bent de kartrekker van diverse projecten die op je pad komen.  

Denk hierbij aan een uitrol van SharePoint, onderhoud aan Microsoft 365 applicaties, het uitrollen van AFAS Profit InSite en OutSite en aan de Jira Servicedesknoem maar opJij waarborgt de beschikbaarheid van de systemen, de performances en houdt ze toekomstbestendig door het verzorgen van updates en toepassen van bugfixes. Als ervaren technisch applicatiebeheerder los je zelfstandig problemen op in de 1e, 2e of 3e lijn. Hiervoor kun je leunen op de expertise van de DevOps engineers 

Jij denkt mee op tactisch- en strategisch niveau en durft beslissingen te nemen. Je automatiseert veel zelf, begeleidt migraties, uitbreidingen en upgrades en hebt hierin ook een leidende rol. Je bent in staat om Windows en Linux logbestanden te interpreteren en Visio-tekeningen te lezen en aan te passen. Je bent aanspreekpunt voor diverse afdelingen en gebruikers en echt ‘eigenaar’ van de applicaties die onder jouw beheer vallen. Je bespreekt de komende updates/upgrades van de technische onderliggende infrastructuur met de functioneel applicatiebeheerder.  

Jij zorgt voor de aanwezigheid van procedures en documentatie met betrekking tot de technische infrastructuur en ziet toe op de juiste toepassing van de beveiligingsprocedures (wij zijn ISO gecertificeerd!). Je maakt deel uit van het ICT Services team dat bestaat uit 10 personen en dat gezamenlijk verantwoordelijk is voor de interne en ook externe techniek. 

Ben jij onze applicatiebeheerder?

Wat heb jij in huis: 

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding op ICT-gebied; 
  • Minimaal 3 jaar aan relevante werkervaring als technisch applicatiebeheerder;  
  • Aantoonbare kennis van en/of passie voor onderstaande concepten/oplossingen;
    • Kennis en ervaring met het configureren en implementeren van MS Azure, VMware en/of Hyper-V.
    • Programming en scripting gericht op technisch infrastructuurbeheer in bijv. Powershell.
    • Beheren van Microsoft SharePoint en Microsoft 365.
    • Kennis van of ervaring met AFAS Profit is een sterke pré. 
    • Kennis van of ervaring met Jira is een pré.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een drive om snel kwaliteit te leveren; 
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; 
  • Je bent 40 uur per week beschikbaar en bereid om af en toe in de avonduren/weekenden installaties voor te bereiden, vanuit huis of op kantoor; 
  • Uiteraard blijf je jezelf graag ontwikkelen en ben je bereid de benodigde certificaten te behalen/te behouden; 
  • Kwaliteitsbewust; 
  • Je voelt je comfortabel bij een veranderende omgeving en bent in staat je flexibel op te stellen. 

ANVA, jouw ideale werkgever 

Je kunt rekenen op de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Afhankelijk van opleiding, ervaring en werkachtergrond bedraagt het max. all-in bruto jaarsalaris € 54.000,= uitgaande van een 40-urige werkweek;  
  • Aandacht en ruimte voor eigen ontwikkeling en opleidingen; 
  • Initiatief, ondernemerschap en lef worden gewaardeerd en gestimuleerd; 
  • Een open en informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen; 
  • Collegialiteit en samenwerking staan voorop in onze teams. 

Over ANVA 

Vol trots maakt ANVA al ruim 45 jaar softwareoplossingen voor de verzekeringsbranche. Meer dan tienduizend financieel professionals gebruiken onze software om miljoenen consumenten en duizenden ondernemers een goede verzekering te kunnen aanbieden. We werken bij ANVA agile, volgens de scrum-methode. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffiecorner babbel je regelmatig even met collega’s, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze concurrenten en vragen we onze klanten of we de juiste dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen. Onze kernwaarden focus, kwaliteit, lef en samen zijn hierin onze leidraad. 

Ja, ik heb interesse! Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Patrick Keijer (HR) via 033-4798200 of hr@anva.nl.  

Wil je solliciteren? Maak dan gebruik van onderstaand formulier. Een assessment maakt onderdeel uit van het selectieproces en in de afrondende fase vragen we je een VOG aan te vragen 

Waar wacht je nog op?  

NB: wij zijn voor deze functie NIET op zoek naar een interim invulling of deta-vast constructie!