Medewerker Servicedesk

Vind jij het een uitdaging om klanten optimaal te ondersteunen? Vind je het leuk om je te verdiepen in alle ins en outs van de ANVA software om ingewikkelde problemen bij klanten op te lossen? Ben je communicatief vaardig en kun je door de juiste vragen te stellen snel tot de essentie komen?

Dan ben jij onze nieuwe medewerker servicedesk!

Deze vacante rol betreft een junior positie, waar we je het vak op de servicedesk eigen maken.

Het gaat om en vaste functie op onze vestiging in Amersfoort.

Jouw rol

Als medewerker Servicedesk heb je vergaande kennis van onze software. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten (zowel online als via de telefoon) en dat betekent bij ons méér dan alleen calls aannemen en registreren. De meeste gebruikers die jij gaat helpen weten al ontzettend veel van de applicatie en hebben problemen die niet gemakkelijk op te lossen zijn. Dat betekent dat jij op onderzoek uit gaat en je steeds weer opnieuw verdiept in de software; een diversiteit in jouw uitdagingen. Geen dag is hetzelfde! Je staat hiervoor ook dagelijks (met je team) in contact met de engineers van het development-team. Je werkt in teamverband en bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening én klantenservice. De antwoorden die je klanten geeft leg je vast in onze knowledge base, zodat ook andere klanten van jouw kennis kunnen profiteren.

Werken op onze Servicedesk is werken in een levendige dynamische omgeving. Wij zijn volop in beweging en we spelen steeds in op de behoeften van onze klanten. Wij verwachten van jou dat je hierover meedenkt en input levert.

Wat heb je in huis:

  • Afgeronde MBO of HBO opleiding;
  • Je staat aan het begin van je carrière en te popelen om je zowel op persoonlijk als  werkinhoudelijk vlak te ontwikkelen;
  • Dienstverlenende en klantgerichte instelling;
  • Goede communicatieve vaardigheden en flexibel.

ANVA, jouw ideale werkgever

  • Afhankelijk van opleiding, ervaring en werkachtergrond bedraagt het maximale all-in bruto jaarsalaris € 33.500,= uitgaande van een 40-urige werkweek; 
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. een dertiende maand, premievrij pensioen;
  • Collegialiteit en samenwerking staan voorop in onze teams;
  • Volop mogelijkheden voor ontwikkeling en opleidingen;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en meedenken over verbeteringen;
  • Een open en informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen.

Over ANVA  

Vol trots maakt ANVA al ruim veertig jaar softwareoplossingen voor de verzekeringsbranche. Meer dan tienduizend financieel professionals gebruiken onze software om miljoenen consumenten en duizenden ondernemers een goede verzekering te kunnen aanbieden. Om meer wendbaarheid en een grotere klantgerichtheid te creëren, werken we bij ANVA o.a. volgens de agile en LEAN-methode. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffie-corner babbel je regelmatig even met collega’s, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze concurrenten en vragen we onze klanten of we de juiste dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen. Onze werkwaarden Altijd Helder, Samen, Leren Loont en Persoon Gedreven zijn hierin onze leidraad.  

Ja, ik heb interesse!

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Patrick Keijer (HR) via 033-4798200 of hr@anva.nl.

Wil je solliciteren? Maak dan gebruik van onderstaand formulier. Een assessment maakt onderdeel uit van het selectieproces en in de afrondende fase vragen we je een VOG aan te vragen.

Acquisitie naar deze vacature is niet nodig en ook niet gewenst.