Coördinator Consultancy

Voor de adequate en juiste inzet en coördinatie van onze consultancy-team met meer dan 20 consultants, zijn wij op zoek naar een enthousiast en ondernemend organisatorisch wonder om alles in goede banen te leiden!

We grow, you grow!

Al meer dan 45 jaar is ANVA software partner voor honderden bedrijven binnen de verzekeringsbranche met duizenden gebruikers, waarbij onze Binnendienst en (implementatie) consultants een cruciale rol spelen ten aanzien van het op de best mogelijke manier gebruikmaken van onze software.

Voor de adequate en juiste inzet en coördinatie van onze consultancy-team met meer dan 20 consultants, zijn wij op zoek naar een enthousiast en ondernemend organisatorisch wonder om alles in goede banen te leiden! In de rol van medewerker binnendienst vervul je een cruciale rol bij het coördineren, plannen en bewaken van onze consultancy-trajecten. Je bent daarbij eerste aanspreekpunt voor zowel onze klanten als consultants. Je signaleert commerciële kansen voor diensten en trainingen, voorziet opdrachtgevers en consultants van de juiste informatie. Je stelt offertes op en kent voor de juiste inzet de competenties van onze consultants en weet zo het beste uit onze relaties met onze klanten te halen waardoor je actief bijdraagt aan het verder professionaliseren van onze organisatie. Uiteraard draag je daarnaast zorg voor een strakke, goed georganiseerde en geadministreerde procesgang! Je bent deels project coördinator en onderdeel van onze Binnendienst. Die bestaat trouwens uit 4 personen waar je van elkaar de back-up bent. Zo zorgen we voor een hecht en vrolijk team waarin verantwoordelijkheden worden verdeelt, met ieder zijn eigen focus gebied en leer je tegelijkertijd van andere vakgebieden.

Een leuke zelfstandige, uitdagende en veelzijdige rol dus voor een organisatorisch sterk en communicatief karakter!  Wat je verder nog nodig hebt? MBO+/HBO werk- en denk niveau, relevante ervaring in een vergelijkbare rol, pragmatische inslag, snel kunnen schakelen met zowel klanten als opdrachtgevers en goed kunnen prioriteren en organiseren zonder het klantbelang ook maar een moment uit het oog te verliezen. Kennis van AFAS / Excel stellen we op prijs, maar uiteindelijk gaat het ons vooral om je eigen vertrouwen en ‘weten’ deze rol succesvol in te kunnen vullen.

ANVA, JOUW IDEALE WERKGEVER 

  • You grow, we grow; veel ruimte voor initiatief en ondernemerschap in een professionele omgeving met een platte structuur en veel ambities;
  • Uitstekend salaris; afhankelijk van opleiding, ervaring en achtergrond;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. een premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en een 13e maand;
  • 27,5 vakantiedagen;
  • Aandacht en ruimte voor eigen ontwikkeling en opleidingen;
  • Initiatief, ondernemerschap en lef wordt gewaardeerd en gestimuleerd;
  • Een open en informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • Collegialiteit en samenwerking staan voorop in onze teams;
  • Een flexibele werkplek. Werk waar jij dat het liefste doet en ontmoet je collega’s, op ons kantoor in Amersfoort;
  • We zorgen dat je thuis een goede werkplek hebt, inclusief bureaustoel, (extra) beeldscherm en laptop.

OVER ANVA 

Meer dan tienduizend financieel professionals gebruiken onze software om miljoenen consumenten en duizenden ondernemers een goede verzekering te kunnen aanbieden. Om meer wendbaarheid en een grotere klantgerichtheid te creëren, werken we bij ANVA o.a. volgens de Agile en LEAN-methode. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffie-corner babbel je regelmatig even met collega’s, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze concurrenten en vragen we onze klanten of we de juiste dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen. Onze werkwaarden Altijd helder, Samen, Leren loont en Persoonlijk gedreven zijn hierin onze leidraad.

Ja, ik heb interesse! Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Cees Hupkes; 06 – 2 888 64 15, 033-4798200 of hr@anva.nl.  Solliciteren? Maak dan gebruik van onderstaand formulier of mail direct; c.hupkes@anva.nl