Marketing en communicatie specialist Medior

Als onze marketing en communicatie specialist ben jij lid van het marketingteam en hou je je vooral bezig met het maken van content, zowel extern en intern, digitaal en fysiek.

YOU GROW, WE GROW!
Ben jij onze nieuwe marketing en communicatie specialist die ANVA beter zichtbaar maakt in de markt? Die door middel van content onze klanten aan ons weet te verbinden? En hiervoor goed gebruik weet te maken van verschillende mediavormen en -kanalen? Lees dan door, de journey die we voor jou in gedachten hebben biedt veel, heel veel!

DE ROL
Als onze marketing en communicatie specialist ben jij lid van het marketingteam en hou je je vooral bezig met het maken van content, zowel extern en intern, digitaal en fysiek. Dankzij jou staat ANVA er goed op in social media, bij events, in de pers en waar we nog meer ons verhaal kunnen vertellen.

Met het marketingplan als uitgangspunt ga je aan de slag. Je maakt een communicatieplan, vertaalt concepten naar content en haalt actief ideeën voor content op binnen de organisatie. Je beheert onze social media kanalen, schrijft onze nieuwsbrief, levert een actieve bijdrage aan de (door)ontwikkeling en kwaliteit van de corporate website en plaatst berichten op intranet. Hierbij houd je altijd oog voor onze huisstijl, kern- en merkwaarden en reputatie.

Je organiseert webinars, beurzen en events; je maakt de uitnodiging, regelt de locatie en de catering, maar zorgt ook voor voldoende en relevante content voor en na het event. Daarnaast zorg je voor promotiemateriaal zoals relatiegeschenken en POS materiaal.

Je werkt hierin nauw samen met je directe collega’s waaronder de Brand Marketeer en Product Marketeer. Je bent daarbij in staat de verschillende doelstellingen, ideeën en behoeften samen te brengen tot een klinkend verhaal. Waarbij je je eigen mening klaar hebt en je collega’s durft te wijzen op kansen en valkuilen. De diversiteit aan werkzaamheden maakt jouw werk iedere dag afwisselend en uitdagend! Je mentaliteit? Alles kan altijd beter en verrassender! En die ruimte krijg je van ons.

BEN JIJ ONZE NIEUWE MARKETING EN COMMUNICATIE SPECIALIST?

  • HBO werk- en denkniveau, gecombineerd met relevante werkervaring in een vergelijkbare rol;
  • Je hebt ervaring met het maken van communicatieplannen en het afstemmen met communicatie- en contentbureaus;
  • ·Je kunt werken met programma’s als WordPress, Mailchimp, Google Analytics en Photoshop en weet wat CRM is;
  • SEO en SEA hebben jouw interesse, of beter nog, je hebt er ervaring mee!
  • Je bent een kei in organiseren en communiceren, zowel extern als intern
  • Je kunt schrijven, zowel longcopy als korte nieuwsitems en commerciële content
  • Je hebt lef; bent creatief, flexibel en krijgt energie van veel afwisseling
  • Ervaring met B2B communicatie in de financiële dienstverlening of IT is een pré
  • Prettig wanneer je in of op redelijke reisafstand van Amersfoort woont!

ANVA, JOUW IDEALE WERKGEVER

  • You grow, we grow; veel ruimte voor initiatief en ondernemerschap in een professionele omgeving met een platte structuur en veel ambities;
  • Afhankelijk van opleiding, ervaring en werkachtergrond bedraagt het maximale bruto jaarsalaris 4200 uitgaande van een 40-urige werkweek;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. een premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en een 13e maand;
  • Uiteraard een laptop en een mobiele telefoon om je werk goed te kunnen uitvoeren;
  • 27,5 vakantiedagen; Aandacht en ruimte voor eigen ontwikkeling en opleidingen;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open. Of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt;
  • Aandacht en ruimte voor eigen ontwikkeling en opleidingen;
  • Initiatief, ondernemerschap en lef wordt gewaardeerd en gestimuleerd;
  • Een open en informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • Collegialiteit en samenwerking staan voorop in onze teams;
  • Een flexibele werkplek;
  • We zorgen dat je thuis een goede werkplek hebt, inclusief bureaustoel, (extra) beeldscherm en laptop.
  • We hebben de mogelijkheid tot een workation in de Cariben en een persoonlijk Financieel Fit programma!

OVER ANVA
Vol trots maakt ANVA al ruim 45 jaar softwareoplossingen voor de verzekeringsbranche. Meer dan tienduizend financieel professionals gebruiken onze software om miljoenen

consumenten en duizenden ondernemers een goede verzekering te kunnen aanbieden. Om meer wendbaarheid en een grotere klantgerichtheid te creëren, werken we bij ANVA volgens Agile principes. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffiecorner babbel je regelmatig even met collega’s, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze concurrenten en vragen we onze klanten of we de juiste dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen. Onze werkwaarden Altijd helder, Samen, Leren loont en Persoonlijk gedreven zijn hierin onze leidraad

Ja, ik heb interesse! Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Cees Hupkes via 033-4798200 of stuur je reactie naar  hr@anva.nl.