Manager Hospitality

Een omgeving creëren en onderhouden waar het welzijn van de organisatie centraal staat met als purpose “het zorgen dat iedereen zich welkom voelt in een inspirerende werkomgeving”; 'a great place to work' dus! Dit is in het kort de missie waar onze nieuwe Manager Hospitality zich mee gaat bezighouden. Een uitdagende rol met veel ruimte voor eigen invulling die past bij de ambitieuze toekomstplannen van ANVA!

Een verantwoordelijke rol; als operationeel leidinggevende van de teams Catering, Secretariaat en Receptie (totaal 8 collega’s) geef je op inspirerende en motiveerde wijze leiding, weet je wat er speelt op de werkvloer en ben je intensief betrokken bij de dagelijkse uitvoering en coördinatie van hun werkzaamheden. Ook draag je binnen de thema’s  – werkplekken, catering, schoonmaak en beveiliging – zorg voor inkoop en functionele aansturing van externe leveranciers en het opstellen en naleven van overeenkomsten en SLA’s.  In het verlengde van onze ambitieuze missie verwachten wij daarnaast een creatieve en actieve invulling van onze interne evenementenkalender waarbij je nauw samengewerkt met onze academy, brandmarketeer en recruiters. Wij zijn erg benieuwd naar je eigen ideeën daarover!

Wat we vragen? Gastvrijheid zit in je DNA! We verwachten HBO werk- en denkniveau, maar vooral een natuurlijke aansluiting bij het thema ‘hospitality’ en ervaring in een vergelijkbare rol op het gebied van gastvrijheid en zakelijke dienstverlening. Je communiceert uiteraard makkelijk, bent ondernemend, proactief en representatief. Met deze eigenschappen bouw je gemakkelijk een band op met alle stakeholders en weet je resultaten te bereiken. Als professional heb je daarnaast een eigen kijk op dienstverleningsconcepten, esthetiek en gastvrijheid maar ook durf om de ruimte in te nemen als het gaat om de invulling van deze voor ons nieuwe rol!

ANVA, JOUW IDEALE WERKGEVER 

  • You grow, we grow; veel ruimte voor initiatief en ondernemerschap in een professionele omgeving met een platte structuur en veel ambities;
  • Uitstekend salaris; afhankelijk van opleiding, ervaring en achtergrond;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. een premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en een 13e maand;
  • 27,5 vakantiedagen;
  • Aandacht en ruimte voor eigen ontwikkeling en opleidingen;
  • Initiatief, ondernemerschap en lef wordt gewaardeerd en gestimuleerd;
  • Een open en informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • Collegialiteit en samenwerking staan voorop in onze teams;
  • Een flexibele werkplek. Werk waar jij dat het liefste doet en ontmoet je collega’s, op ons kantoor in Amersfoort;
  • We zorgen dat je thuis een goede werkplek hebt, inclusief bureaustoel, (extra) beeldscherm en laptop.

OVER ANVA 

Vol trots maakt ANVA al ruim 45 jaar softwareoplossingen voor de verzekeringsbranche. Meer dan tienduizend financieel professionals gebruiken onze software om miljoenen consumenten en duizenden ondernemers een goede verzekering te kunnen aanbieden. Om meer wendbaarheid en een grotere klantgerichtheid te creëren, werken we bij ANVA o.a. volgens de Agile en LEAN-methode. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffie-corner babbel je regelmatig even met collega’s, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze concurrenten en vragen we onze klanten of we de juiste dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen. Onze werkwaarden: Altijd helder, Samen, Leren loont en Persoonlijk gedreven zijn hierin onze leidraad.

Ja, ik heb interesse! Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Cees Hupkes; 06 – 2 888 64 15, 033-4798200 of hr@anva.nl.  Solliciteren? Maak dan gebruik van onderstaand formulier of mail direct; c.hupkes@anva.nl