Lead Customer Support

Ben je een ervaren lead van een team waar oplossen van problemen bij klanten centraal staat. Wil je jouw opgedane kennis en creativiteit inzetten voor verdere professionalisering van ons gedreven team? Wil jij een cruciale rol spelen in de ANVA customer intimacy ambities? Lees dan verder!

JOUW ROL  

Als Lead Customer Support kom je te werken in een gedreven en dynamisch team, met 17 ervaren collega’s. Samen ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Voor het adviseren, verkopen en administreren van verzekeringsproducten en financieel advies, maken onze klanten gebruik van onze software en aanvullende diensten. Customer support beantwoordt vragen over het werken met de ANVA-applicaties, zowel online als via de telefoon. Dat betekent dat je als team, soms diepgaande, kennis nodig hebt van de software en de werking van verzekeringspolissen daarin. Je staat als team dagelijks in contact met de engineers van het development-team. Wij zijn volop in beweging, zijn altijd dienstbaar en we spelen steeds in op de behoeften van onze klanten. Als Lead zorg je voor verdere professionalisering en digitalisering die meebeweegt met de toekomstgerichte visie van ANVA. Met het team werk je continu aan het verbeteren van de klanttevredenheid. Service Level Management is meer dan een overeenkomst, we doorleven het en het zit in ons DNA! Als lead van deze afdeling coach je jouw team en ga je samen voor de beste dienstverlening!

BEN JIJ ONZE NIEUWE LEAD CUSTOMER SUPPORT?

Jij hebt:

  • Je bent een ervaren lead van een customer support team;
  • Je hebt affiniteit met SaaS producten en begrijpt de techniek erachter;
  • Je hebt verbeteringen uitgevoerd m.b.t. schaalbare support en verdere digitalisering van support, waarbij klanttevredenheid hoger wordt;
  • Je voelt je thuis in een dynamische werkomgeving; er is geen dag hetzelfde;
  • Je bent een teamplayer met analytisch vermogen;
  • Je bent bekend met JIRA;
  • Je beschikt daarbij over HBO werk- en denkniveau.

ANVA, JOUW IDEALE WERKGEVER

Wij bieden je:

  • Een interessant salaris, passend bij de rol en je ervaring;
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. een dertiende maand en premievrij pensioen, reiskostenvergoeding en 27,5 vakantiedagen op fulltime basis.
  • Caribenworkation, mogelijkheid om te werken vanaf Curaçao met lokaal klantbezoek.
  • Aandacht en ruimte voor eigen ontwikkeling en opleidingen;
  • Initiatief, ondernemerschap en lef wordt gewaardeerd en gestimuleerd;
  • Een open en informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen;
  • We zorgen dat je naast kantoor, ook thuis, een goede werkplek hebt, inclusief bureaustoel, (extra) beeldscherm en laptop.

OVER ANVA

Al meer dan 45 jaar is ANVA InsurTech partner en marktleider voor honderden bedrijven binnen de verzekeringsbranche met duizenden gebruikers. Onze software ondersteunt efficiënte verzekeringsprocessen, optimale bedrijfsvoering en duurzame klantrelaties waarbij wij vanuit samenwerking en innovatie meerwaarde blijven creëren.

Om meer wendbaarheid en een grotere klantgerichtheid te creëren, werken we bij ANVA o.a. volgens de agile en LEAN-methode. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffie-corner babbel je regelmatig even met collega’s, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze collega’s in de branche en vragen we onze klanten of we de juiste dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen.

Ja, ik heb interesse! 

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Maartje Kool (HR) m.kool@anva.nl of via 033-4798200 / 0626598548.  Een assessment maakt onderdeel uit van het selectieproces.

Wil je solliciteren? Maak dan gebruik van onderstaand formulier.  We vragen je een VOG op te vragen. Waar wacht je nog op?