Functioneel applicatiebeheerder

Ben jij een oplossingsgerichte doener met oog voor kwaliteit? Heb jij daadkracht en een eigen mening? Ben je in staat om verzekeringsproducten te interpreteren en toegankelijk voor vragen van klanten en collega’s?

Dan zou jij wel eens onze nieuwe functioneel applicatiebeheerder kunnen zijn!

Het betreft een vaste functie op onze vestiging in Amersfoort.

Jouw rol

Samen met andere partijen in de verzekeringsmarkt zijn wij begonnen aan het project Uniforme inrichting volmacht. Samen met maatschappijen gaan wij de schermen voor hun verzekeringsproducten bouwen en beschikbaar stellen voor ANVA-gebruikers. Zo gaan we naar een gestandaardiseerde volmacht en helpen wij onze klanten met het voldoen aan de eisen van de maatschappij. Binnen het content-team ben jij de collega die de specificaties omzet naar bruikbare schermen voor onze klanten, werk je onze productbibliotheek bij en verwerk je mutaties. Dit doe je in samenspel met de servicedesk, consultants en onze klanten.

Vanuit de servicedesk zullen we je helpen om de juiste kennis te vergaren en inzicht te krijgen in het werk van onze klanten. Namens de servicedesk maak jij onderdeel uit van het content team om daadwerkelijk de schermen te gaan bouwen aan de hand van de specificaties van de maatschappij. Je werkt onze productbibliotheek en contractberichten bij, verwerkt de mails die binnenkomen van maatschappijen en tickets op de servicedesk m.b.t. dit onderwerp.

Ben jij onze nieuwe functioneel applicatiebeheerder?

Om deze functie goed uit te voeren is het van belang dat je ervaring hebt in de verzekeringsbranche. Je moet de specificaties van de maatschappij kunnen interpreteren en om kunnen zetten naar bruikbare verzekeringsschermen. Jij bent in staat om samen met de productowner, teamcoach en teamleden een planning te maken.

Daarnaast ben jij de collega die zorgt dat onze interne omgevingen up-to-date zijn. Zo kunnen wij klanten maximaal ondersteunen en onze nieuwe ontwikkelingen op een zorgvuldige manier testen. Je hebt een sterk analytisch denkvermogen en vindt het een uitdaging om klantvriendelijke schermen te bouwen die voldoen aan de eisen van de maatschappij.  Qua persoon ben je leergierig, stressbestendig en durf je je mening te geven. Je kunt goed luisteren, bent dienstverlenend en durft opbouwende kritiek te geven én te ontvangen, om uiteindelijk het beste resultaat te bereiken.

Wat heb jij in huis:

  • HBO werk- en denkniveau, verkregen uit opleiding of ervaring;
  • Ruime kennis en ervaring van relevante producten binnen de verzekeringsbranche;
  • Affiniteit met (ANVA of met vergelijkbare marktsoftware) functioneel applicatiebeheer;
  • Een goed analytisch vermogen om productspecificaties te interpreteren;
  • Goede communicatieve vaardigheden en een drive om snel kwaliteit te leveren;
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar;

Soft skills:

  • Je toont daadkracht en neemt van nature initiatief;
  • Je bent klantvriendelijk en communiceert makkelijk;
  • Je bent leergierig en je ontwikkelt jezelf graag binnen je vakgebied;
  • Je hebt een voorbeeldfunctie voor je collega’s;
  • je bent gewend om feedback te geven en te ontvangen;

ANVA, jouw ideale werkgever

Naast een marktconform salaris kun je rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Bruto all-in jaarinkomen bedraagt maximaal €50k afhankelijk van ervaring.
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. een dertiende maand, premievrij pensioen.
  • Aandacht en ruimte voor eigen ontwikkeling en opleidingen.
  • Initiatief, ondernemerschap en lef worden gewaardeerd en gestimuleerd.
  • Een open en informele bedrijfscultuur met korte communicatielijnen.
  • Collegialiteit en samenwerking staan voorop in onze teams.

Over ANVA

Vol trots maakt ANVA al ruim veertig jaar softwareoplossingen voor de verzekeringsbranche. Meer dan tienduizend financieel professionals gebruiken onze software om miljoenen consumenten en duizenden ondernemers een goede verzekering te kunnen aanbieden. Om meer wendbaarheid en een grotere klantgerichtheid te creëren, werken we bij ANVA o.a. volgens de Agile en LEAN methode. Onze vestigingen in Amersfoort en Bergen op Zoom kenmerken zich door de relaxte sfeer. Bij de koffie-corner babbel je regelmatig even met collega’s, we hebben fijne werkplekken en een bedrijfsrestaurant met een uitgebreid assortiment. Bij ANVA zijn wij kritisch naar elkaar, leggen we de lat hoger dan onze concurrenten en vragen we onze klanten of we de juiste dingen aan het doen zijn. Dit alles doen we samen, in een sterk teamverband. We helpen elkaar om het steeds weer beter te doen. Onze werkwaarden Altijd Helder, Samen, Leren Loont en Persoon Gedreven zijn hierin onze leidraad.

Marktleider word je natuurlijk niet zomaar. Ons eigen team van 140 professionals is verantwoordelijk voor dit succes. Samen werken we vanuit een overtuigende visie met de nieuwste technieken en methodes. Hiervoor hoef je dus niet naar SiliconValley te verhuizen! Uiteraard hebben we ook bestaande software die we zorgvuldig aan het vervangen zijn. Dat kan natuurlijk niet iedereen. Als je ambitie én lef hebt leren we jou alles wat je moet weten.

Krijg je energie van het eenvoudig oplossen van complexe uitdagingen? Wil je een grote stap maken in je carrière? Zorg er dan voor dat je binnenkort ANVA op je CV kan zetten. Iedereen weet dan dat je écht iets in je mars hebt!

Ja, ik heb interesse!

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Patrick Keijer (HR) via 033-4798200 of hr@anva.nl. Wil je direct solliciteren? Maak dan gebruik van onderstaand formulier met een up-to-date CV en een sprekende motivatie. Een assessment maakt onderdeel uit van het selectieproces en in de afrondende fase vragen we je een VOG aan te vragen.

Waar wacht je nog op?

NB: wij zijn voor deze functie NIET op zoek naar een interim invulling of deta-vast constructie!