Nieuws

Telefoniekoppeling nu beschikbaar voor ANVA Backoffice

Bij binnenkomende gesprekken wordt met behulp van de telefoniekoppeling het betreffende klantdossier getoond in uw standaard internetbrowser. Op deze manier heeft u meteen alle relevante informatie bij de hand. Dit klantdossier bevat de NAW-gegevens en het relatienummer in ANVA Backoffice van de beller.

Het raadplegen van detailinformatie of doorvoeren van mutaties bij de relatie is nog niet mogelijk in het nieuwe scherm en moet u nog in ANVA Backoffice uitvoeren. Het doel is om het klantdossier in 2018 van meer gegevens en functionaliteiten te gaan voorzien.

Bellers kunnen door de telefonie-integratie met ANVA Backoffice direct “warm” worden begroet en persoonlijk worden aangesproken. Hiermee werkt u efficiënter en klantvriendelijker doordat u relevante gegevens van uw klanten altijd bij de hand hebt. Nog vóórdat een medewerker de telefoon opneemt, weet hij al wie er contact met hem zoekt.

De telefoniekoppeling is een standaard functionaliteit op het platform van ANVA en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Om gebruik te maken van de koppeling is het van belang dat de aanbieder van uw telefoniesoftware contact met ons opneemt om de koppeling te implementeren, zodat ze dit u aan kunnen bieden. Panas biedt de telefoniekoppeling reeds aan.

 

Lees meer over de telefoniekoppeling voor ANVA CRM

VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

En blijf op de hoogte van al ons nieuws, onze events, webinars & blogs

MEER WETEN OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE VAN ANVA?

Mail of bel ons gewoon even!

033 - 4798200 Mail ons