MijnANVA

Kant en klare infrastructuur
Wij bieden MijnANVA aan met onze partner Missing Piece. Samen nemen wij je gehele systeem- en applicatiebeheer uit handen. Je kunt eenvoudig ‘inpluggen’ op een kant-en-klare infrastructuur. Waar en wanneer je maar wil log je in op je eigen vertrouwde omgeving met je eigen applicaties. Bovendien verlost MijnANVA je van terugkerende investeringen in hardware, infrastructuur en nieuwe softwarelicenties. Daarnaast is je ANVA-software altijd up-to-date. Zo ben je voor een vast maandbedrag verzekerd van een betrouwbare ICT-omgeving die in technisch opzicht volledig geoutsourcet is.

Daarom kiezen onze klanten voor MijnANVA

  • Vertrouwen op een geoliede ICT infrastructuur;
  • Zeggenschap behouden over uw data;
  • Mogelijkheid tot het plaatsen van uw eigen software;
  • Hosting;
  • ANVA-software altijd up-to-date.

Compliancy en governance op orde

De druk om IT-compliant te zijn wordt steeds groter. Gegevensbescherming is absolute noodzaak. Zowel ANVA als Missing Piece beschikken over het ISO 27001-certificaat. Daarnaast voldoet Missing Piece onder andere aan de NVGA -kwaliteitsnormering en laten ze zich jaarlijks auditen door SVC Accountants. Hierdoor hoef je jezelf geen zorgen te maken over de veiligheid van je ICT-omgeving.

MijnANVA pakketten

We bieden het concept aan in twee verschillende pakketten, MijnANVA Basis en MijnANVA 2.0. MijnANVA Basis beschikt over een ANVA Backoffice en de Missing Piece infrastructuur. MijnANVA 2.0 is het vernieuwde concept dat door Missing Piece is verrijkt met extra diensten, zoals Skype voor Bedrijven. Dit is een geïntegreerd communicatieplatform waarbij chat, video- en (conference) bellen op elke werkplek zijn ingeregeld. Hiermee til je de front office naar een nog hoger niveau. Skype voor bedrijven kan worden aangevuld met Anywhere 365.

Wat is er nieuw in MijnANVA 2.0?

  • Hosting en werkplekbeheer;
  • Borging governance en compliancy;
  • Certificering, waaronder ISO-27001;
  • Aanvullende diensten Missing Piece zoals Skype for business, Anywhere 365 en Best next action;
  • Front office dienstverlening verbetering met moderne communicatiemogelijkeden, chat, video bellen;
  • Professioneel online vergaderen met Skype voor Bedrijven;
  • Anywhere 365 biedt onder andere een CRM-portaal en functionaliteit om real time je inbound telefonie te managen en telefoniehistorie in te zien.
Interview René Vermeer, directeur Zekerhuis assuradeuren

“Zekerhuis kiest voor MijnANVA en ANVA Analytics”

Zekerhuis Assuradeuren maakt de overstap naar het vernieuwde MijnANVA-concept én start met ANVA Analytics. We interviewden René Vermeer, directeur van Zekerhuis Assuradeuren over zijn keuze om te migreren naar MijnANVA.

Interesse in MijnANVA?

Alle services

Onze collega’s staan voor je klaar.

Consultancy

Altijd passend en betrouwbaar advies

Conversies

Zorgeloos overstappen

Red Hat Linux beheerdienst

Transparant en robuust Windows-alternatief

SLA

ANVA’s serviceniveaus ‘goud’ en ‘platina’

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en schrijf je in voor de ANVA nieuwsbrief